Vlákno názorů k článku Pojišťovny zpřísňují podmínky pro autopojištění. Dokud nezaplatíte, pojistná smlouva nefunguje od Martin - Autor s CTRL+C a CTRL+V? 1. Pojišťovny to nedělají...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 7. 2024 15:47

    Martin

    Autor s CTRL+C a CTRL+V?

    1. Pojišťovny to nedělají sami od sebe, nadpis článku sám o sobě děsí. Měšec přeci nejsou Parlamentní listy.
    2. Systém Allfa v Allianz pojišťovně neexistuje. Jedná se o interní webovou aplikaci.
    3. Klienti ne z nějakého důvodu nemohou zaslat pojistné, ale z konkrétního/ch důvodů.

    Bylo by fajn, kdyby si to autor opravil.

  • 26. 7. 2024 18:29

    Martin

    A také si nedovedu představit jak zaplatit pojištění ještě před podpisem a vytištěním smlouvy. Nehledě na to, že smlouvy se už moc nepodepisují, a pokud se podepisují, tak elektronicky.
    Ty informace jsou nějaké zmatečné.

  • 26. 7. 2024 18:34

    Ivana Bondareva Dubnová

    Dobrý den,
    1. já jsem nepochopila, co Vás tak vyděsilo. Hned v úvodu článku a v několika následujících odstavcích popisuji, proč toto opatření pojišťovny zavádějí, že je to reakce na novou zákonnou úpravu. Kdo nečte jen titulky, je v pohodě.
    Také nevím, co je děsivého na tom, že když si sjednáte pojištění od daného dne, měl byste ho také hned zaplatit. S nákupem taky nemůžete odejít bez zaplacení, pojišťovny už zkrátka jen nebudou smět zpoždění tolerovat.
    2. Ano, Allfa je interní webová aplikace, ve které zaměstnanci pojišťovny a pojišťovací zprostředkovatelé sjednávají pojištění. Jestli Vás rozčiluje pojem "systém", beze všeho to upřesním.
    3. Zkrátka pokud není možné okamžitě uhradit pojistné :-)
    Příjemný den přeji :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).