Tak to je úžasné. Náš národ je ze 61% naprosto ideálním trhem pro různé bouchače, nutiče, šmudli a šmudlinky. To budou mít bochací mančafty jako OVB a spol pré.....
Lid chce být klamán, tak mu to dopřejte. A hurá do nich. Když slyším, či čtu, jak je dobré mýt životní (spořící) pojištění a nebo penzijní připojištění, tak se vždy musím držet, abych nepoprskal monitor. Tolik veselí člověk nezažije ani na silvestra.
No, mýt ho nemusíte, ledaže byste byl mýval ;-).
Ono to životní pojištění není špatné, jenže je to POJIŠTĚNÍ... Takže od toho těžko můžu očekávat, že když se mně nic nestane, tak mně pojišťovna po 20 letech vyplatí celý můj vklad každoročně zhodnocený o 10% a když se mně něco stane, tak si pozůstalí pořídí z pojistky barák nebo já pozlacený invalidní vozík...
A jestliže 61% lidí považuje POJIŠTĚNÍ za nejlepší SPOŘICÍ produkt, tak to o něčem svědčí. Podle mne pouze o blbosti oněch 61%, bohužel. Asi by neměli tolik čumět na reklamy.
To je způsobeno špatnou informovaností klientů. Jak jste tu už napsal, tak životní pojištění je především pojištění. Najdou se i vcelku výhodně spořící produkty, ale vždy ve spojení s připojištěním. V opačném případě je nejspíš lepší spořit/investovat jinde.