Podle mého názoru v dnešní době by se celkem dala akceptovat snaha o elektronické bankovnictví. Jsem mladý, mám mobilní telefon ,bezproblémový přístup k Internetu, rád využívám platební karty... A tak jsem, pln nadšení, běžel a v naší pobočce ČS si pořídil (jako první) Internet banking. Jaké však bylo moje překvapení, když jsem zjisti následující: na Internetu jsou vidět pouze pohyby zadané elektronickou cestou a příchozí platby se nenominovaly vůbec (o výpisu ani nemluvě). Na můj dotaz, kdy tento produkt začne být použitelný, mi odpověděli, že začátkem roku 2002 :(((. No nic, řekl jsem si, alespoň budu mít přehled o zadaných aktivní inkasech a trvalých příkazech (byť trochu drahý). Tato má představa však vydržela rovných 60 dnů. Poté mi všechny zadané operace (včetně AKTIVNÍCH) zmizely. Na můj opětovný dotaz mi u ČS sdělili, že se vše po 60-ti dne maže a chci-li mít přehled o svých příkazech, tak si je mám zapisovat na papír nebo - hle, výhoda moderní doby - do notepadu!!! Tím mi ovšem naprosto vyrazili dech a do dnešního dne po něm lapám.
hehe,
mame UPLNE STEJNE ZKUSENOSTI (prvni u nas, snaha zjistit kde je zaznamena moje platba v obchode a nasledne vysvetleni ve sporce, ze jsem vul a ze tam prece vidim jen to co jsem udelal pres internet atp..) a byl jsem z toho stejne vyplesklej jako Vy. :))
navic, jestli ted mini rozdavat ty kalkulatory zadaco a ja ho pekne zasolil, tak to uz trochu prehanej.
První řádek jsem mohla klidně zkopírovat (snad až na to, že u nás na pobočce jsem byla až druhá :-).
K těm 60 dnům mně ale napsali ne, že se to maže, ale že je to uloženo v archivu - takže se to snad ještě někdy objeví - ale že třeba nemůžu změnit trvalý příkaz (nebo si jenom ověřit, že už jsem ho zadala), to byl taky docela šok.
Helpdesk tvrdí, že po Novém roce "tam bude všechno" - včetně výpisu a všech mimointernetových operací... Tak se snažím být trpělivá... Uvidíme.