Vlákno názorů k článku Po Evropě autem, busem, letadlem či vlakem? Porovnali jsme ceny od Keni - Asi pred 4lety jsem chtel s kamosem na prodlouzeny...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 8. 2010 13:47

    Keni (neregistrovaný)

    Asi pred 4lety jsem chtel s kamosem na prodlouzeny vikend a cykloprejezd Sumavy. Abychom meli klid a pohodu, chteli jsem vlakem. Tak jediny jel z Hlavaku v pa tesne po 12hod a nekdy ve 21hod by nas vyhodil v Zelezne Rude a nas cekalo 25km na ubytovani. Takze jsem ve dvou vzali dve auta, dojely obouma na Sumavu, vysadili kola, odvozle auta k babicce na druhou stranu a jednim se vratili. Nejde bohuzel jen o cenu, ale i o dostunost.
    A pripad asi 3 mesice stary. Musel jsem neco vyridit z Prahy do Moravske Trebove a chtel to spojit s vyletem. Tak jsem moznot jet autem ihned zavrhl a ze pojedu vlakem do Ceske Trebove a na kole tam a pak po okoly zpet. Cena vysla na hroznych 600CZK (nemam zadne slevy) a na vlak jsme cekal zpet pekne dlouho, protoze do IC nebo Pendolina potrebuji na kolo placenou rezervaci 24h dopredu. Ale to by musel nekdo na ministrstvu dopravy a v CD myslet. Veskera mezimestska dopravy by mela byt provozovany vlaky. Ale to musi nekdo prestat dotovat soubezne busy a poradne vymyslet harmonoigram pripoju apod. a ne provozovat treba soubeznou primou linku Praha-Beroun
    Takze bus Vam kolo nevezme, CD to nedokazi rozumen zajistit, takze se hold bez auta neobejdete. Asi bude nekde chyba? Ve Svycarsku jsem s kolem za rozumne poplatky mohl vsude. Chapal bych nejaky spatny termin s precpanou kapacitou, ale ne normalne.

  • 11. 8. 2010 17:01

    a8n (neregistrovaný)

    Rezervace je problém MD, kterému je úplně jedno jaké podmínky si tam ČD dají, a cílem ČD je pochopitelně vyhnat lidi komplikující dopravu. Jinak je ale doprava financovaná MD rozsahem nabídky na velmi dobré úrovni, kterou by nám většina zemí východního bloku mohla jenom závidět.
    Dálková autobusová doprava není dotovaná. Linka Praha-Beroun je trucpodnik SIDu, který je důsledkem vytržení přirozeného centra kraje, neschopnosti PIDu vést zrychlené spoje a neschopnosti státu dostat tuto rozpadající se trať do nějaké použitelné podoby..

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).