Myslím si, že se mnohdy zveličují některé problémy. Kdyby se měl klient chovat tak, že si bude vybírat na základě toho, která banka udělal chybu v zaúčtování poplatku, tak by si asi nevybral nikdy. Vždy a u každé banky nastane taková situace. Vždyť tam sedí jenom lidi. Nikdy jste neudělali chybu???
Samozřejmě, že by se to nemělo stávat, ale stane se.
Jiné věc je, jak banka při "vlastní" chybě postupuje. Pokud aktivně problém řeší je to dobrá banka, pokud ale s klientem nekomunikuje je špatná.
Ale lidi tohle delat prece uz danvo nemaji, od toho jsou pocitace. Zamestnanec by vlastne v bance mel prijit s uctem do styku pouze pri zakladani a ruseni uctu a pri reklamacich, jinak snad leda pri zvazovani schvaleni nejakeho uveroveho produktu. Strhavat poplatky, stejne jako prevadet penize atd., to vsechno je prece snadno automatizovatelne a proto idealni uloha pro softwarovou aplikaci.