Spočítejte si...

Zavřít

Názory k článku
Pět nepříjemných otázek pro šéfa Lišky

Tomáš Marný aura:10
21. 4. 2017 0:31 Nový

Liška nikdy více

Od 1. dubna 2017 zvýšila poplatky za vedení účtu. Sorry jako, ale ve své bance mám +- 15 pohybů měsíčně zadarmo, a tady budu za 4 pohyby ročně platit 370,- Kč?

Ani omylem, smlouvu vypovídám předčasně. Kdo chce žrát, neměl by při tom moc mlaskat.

jaroslav
jaroslav (neregistrovaný) 89.29.39.---
21. 4. 2017 6:46 Nový

arogantní hova.o

celé vlákno

Ano , chování spořitelny přesně odpovídá tomu, co tady prezentuje její představitel!

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
25. 4. 2017 14:57 Nový

Re: arogantní hova.o

celé vlákno

Tak banka bez poplatků je prý iluze? Nevím, jak kdo, ale pro mne osobně je výhodnější za služby neplatit a mít menší úročení na účtu. Protože když porovnáte zisk a ztrátu, je výhodnější, (aspoň pro ty z nás, co nejsou miliardáři), mít menší úrok z aktiv a neplatit poplatky, než naopak.

bob
bob (neregistrovaný) 82.113.61.---
21. 4. 2017 6:54 Nový

To je ale dé-bil

No pozitivní je že nevybočil z řady. LŽE úplně stejně jako všichni mluvčí v této sérii předtím.

Čím me ale na*ral je to jak víceméně kriminalizuje OSVČ, z každého OSVČ co používá paušál předem dělá takového polo-zloděje co okrádá stát a úvěr si tedy logicky ani nezaslouží. A nakonec to celé uzavře příkladem člověka co reálně opravdu na daních krade aby ukázal co jsou všichni OSVČ za svoloč.

zdena
zdena (neregistrovaný) ---.stz.rev-fortech.cz
21. 4. 2017 7:36 Nový

šéf Lišky

Dosud jsem měla co dělat pouze se stavebkem u Raifky, zjišťuji, že arogantní chování je stejné u všech.

X125
X125 (neregistrovaný) 65.197.242.---
21. 4. 2017 7:42 Nový

Klasika

Když klienti chtějí refinancovat překlenovací úvěr na lepší úrok, tak se cuká a trvdí, že to nejde. Na druhé straně, když se jim nelíbí staré smlouvy s vyšším úrokem, tak je klidně arogantně zruší. Zjevně má jiný metr na chování klientů a na chování spořitelny. To je tedy HNUS.
PS: Stavební spoření je stejně už mrtvý produkt. Ještě by politici mohli dostat rozum a zrušit nesmyslný státní příspěvek, který stejně vyžírají spořitelny (skrytá dotace mrtvého produktu, který by jinak chcípl okamžitě).

jana
jana (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
21. 4. 2017 8:14 Nový

oni ano a my ne?

celé vlákno

Zajimave, ze stav.sporitelny mohou vypovedet pro ne nevyhodne stavebi sporeni bez nahrady skody, ale klient kdyz chce ukoncit jejich uver tak ne.

Kerka.
Kerka. (neregistrovaný) ---.solek-holding.cz
26. 4. 2017 15:34 Nový

Re: oni ano a my ne?

celé vlákno

Totéž vám udělá banka u termínovaných vkladů. Prostě právo silnějšího - obvykle to mají v obch. podmínkách.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.168.43.---
21. 4. 2017 9:12 Nový

Nevýhodnost

Toto mě taky zaujalo. Ta jeho překvapenost: "To jsme si to jako měli spočítat 15 let dopředu?" A když se klient uváže, že bude splácet 20 let úvěr, a pak bude kvůli nevýhodnosti chtít refinancovat, taky mu řeknou "však jste si to měl spočítat". Navíc, když teda náhodou umožní splatit úvěr předběžně, chtějí "náklady, které jim tím vznikly". A klient co? Ten to musí všechno zařídit, stojí ho to čas. Spořitelna si taky naúčtuje čas svého zaměstnance. Klient počítal, že ještě třeba 5 let bude mít takový úrok. Výpovědí ze strany spořitelny bude mít klient ušlý zisk, na jehož náhradu má plné morální právo, pokud má spořitelna stejné právo na náhradu svých nákladů, když vypovídá klient.

To, co tady tito zastupitelé spořitelen předvádějí, je opravdu nechutné a ukazuje to přesně dvojí metr, kterým měří klienta, kterého je třeba za každou cenu oškubat o každou korunu, a kterým měří sebe.

Ten rozpor, že klidně vypoví pro ně nevýhodnou smlouvu, ale o pár odstavců níže tvrdí, že považuje za stěžejní dodržet dohodu, je do očí bijící. Toto fakt není podnikání pro normálního člověka s nějakým, byť malým, svědomím. Toto vyžaduje svini nejvyššího kalibru.

*
* (neregistrovaný) 193.35.105.---
21. 4. 2017 9:25 Nový

Složité věci jsou často jednoduché

celé vlákno

Počet klientů SS ve spořící fázy je cca 3,3 M.
Státní příspěvek je max. 2000 Kč/rok, ne všichni ho mají.
SS je naprosto neefektivní. Pro poskytnutí úvěrů není pro klienty výhodnější nežli nedované hypotéky. Pro spoření požere státní příspěvek poplatky.

Náklady daňového poplatníka na tzv. státní příspěvky lze odhadnout na 5 miliard Kč/ročně.

Jednoduché řešení? To nulové. Státní příspěvek zcela zrušit, a co s ušetřenými penězi, aby ti méně bystří nekřičeli, že je "stát okradl"?
Všem lidem v ČR přidat 500 Kč ročně. Důchodcům to dát do důchodů, pracujícím do daní, a o tuto částku zvýšit i příspěvek/odpisy na každé dítě.

Jenže tohle žádná vláda neudělá. Tzv. pravicová, levicová, "populistická", ani ta co "stát řídí jako firmu". Proč?
Protože nezastupují zájmy voličů, ale zastupují zájmy několika málo soukromých firem.

jezevec
jezevec (neregistrovaný) ---.dobnet.cz
21. 4. 2017 14:28 Nový

Re: Složité věci jsou často jednoduché

celé vlákno

jenže tohle žádná vláda neudělá. proč? že by třeba proto, že státu je lhostejno, zdali budou chudší ze svých daní podporovat ty bohatší, kteří si mohou dovolit spořit a stavět - ale stát zajímá, aby lidi odložili svou spotřebu do spoření, kde peníze sežere inflace rychleji, než o kolik se zhodnotí?

Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz
23. 4. 2017 9:38 Nový

SS nikdy vic

Uz ta zkratka SS napovida sama o sobe o jake jde zlocince.
Kdyz jsem chtel zrusit prastarou a pro ne nevyhodnou smlouvu a vybrat penize za dite, jeste mne tahali 2x po opatrovnickych soudech. Klient je pro ne jen parazit. A proto SS je pro mne zapovezeny ustav.

lol
lol (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
29. 4. 2017 10:44 Nový

jasne pujcim bance SVOJE penize a jeste ji za to budu platit polatky :D

urok si kazdy spocita snadno ale jak jsou nekde poplatky hned se to pocita blbe muze mit vetsi urok, ale vyplatise to pak vubec? nakonec kdyz clovek zapocita krom uroku i poplatky leckdy ten urok, uz neni tak vysoky resp. vcetne poplatku pak vyjde o polovinu horsi jak u bank bez polatku!!!

Janys 79
Janys 79 (neregistrovaný) 213.155.252.---
2. 5. 2017 6:45 Nový

Re: Pět nepříjemných otázek pro šéfa Lišky

"Banka bez poplatků je iluze". To je lež, jsem u FIO banky 5 let a od té doby si navzala ani korunu!