Pěkný den, Tarzane,
mrzí mne, že došlo k expiraci peněz. Nasbírané vratné vratné peníze expirují uživatelům, kteří náš portál po dobu 12 měsíců nevyužijí. Před expirací každého uživatele informujeme a nabízíme zastavení expirace - není třeba ani nakoupit, stačí nám napsat.
V rámci prozákaznického servisu lze ovšem expirované peníze získat i zpětně. Napište mi, prosím, na petr.michalek@mafra.cz či na naši zákaznickou podporu info@vratnepenize.cz a expirované vratné peníze Vám rádi připíšeme zpět. I s bonusem :-)
S pozdravem,
Petr Michálek
Mám návrh na zlepšovák. Jestliže vaší snahou je "expirované" peníze všemožně "neexpirovat, informujete o hrozící expiraci, nabízíte pozastavení, a jestliže je vaší snahou přes všechno vaše úsilí"expirované" peníze vracet, co se na tu "expiraci" vykašlat ? Sobě ušetříte nemalé úsilí, čas, a tím i náklady. A ještě vám to dělá špatné jméno.
Po pravdě řečeno, vůbec takovému chování nerozumím. Nerozumím, protože pokud je to co říkáte pravda, tak to vůbec nedává smysl.
To je jednoduché. Upozorňování na expiraci kreditu umožňuje těmto firmám legálně otravovat své zákazníky a nutit jim další nákupy, i když už o to třeba nestojí. Bez expirace by taková komunikace byla nevyžádaná obchodní nabídka a to se už dnes nesmí (bez výslovného souhlasu klienta). A ještě se můžou přetvářet, jak by se pro blaho zákazníků samou ochotou přetrhli.
S těmi dotacemi máte pravdu, ale v tomto případě je to dost hloupý názor...
Buď se přidáte, nebo ne. Jeden z výše nabízených produktů jsem si aktivoval před půl rokem a vzhledem k tomu že byly vánoce a následně jsem kupoval komplet nosiče na kolo (v krámu s nejnižší cenou na trhu!!!), už mi před dvěma týdny přistála na účtu pětistovka a další tři na mě už čekají. Poplatek mám přitom na půl roku předplacený. Takže té Vaší "neslevě" nevěřím.
Po zkušenostech však vím jediné. Tam kde peníze, či body expirují, tam ze zásady nelezu, protože prostě nakupuji když je potřeba a ne když mě do toho někdo nutí.
Přehled dobrý, ale pro občasné nakupující chybí informace o expiraci vrácených peněz. Např. po delším nepoužití VratnePenize.cz mi nasbírané peníze expirovaly (po 12 měsících), naproti tomu Tipli již ve svých FAQ deklaruje, že k expiraci nikdy nedojde
.
Stálo by za to tuto informaci do přehledu doplnit, může být velmi významná.
Pěkný den, DK,
mrzí mne, že došlo k expiraci Vašich vratných peněz. Dochází k tomu u uživatelů, kteří náš portál po dobu 12 měsíců nevyužijí. V žádném případě ale nechceme penalizovat uživatele, kteří nakupují jen občasně.
Před samotnou expirací odesíláme e-mail s nabídkou zrušení expirace a svým slovům dostojíme i nyní. Prosím, napište mi na petr.michalek@mafra.cz či na zákaznickou podporu info@vratnepenize.cz a expirované vratné peníze Vám rádi připíšeme zpět. I s bonusem :-)
S pozdravem,
Petr Michálek
Vypadá to, že jste si na měšci dali práci a uvedli skutečný počet obchodů u Tipli. Je vtipné, že hned vedle této informace je printscreen, kde tipli lže a mate uživatele, když na svém webu uvádí dvojnásobný počet obchodů :-)
V textu i tabulce je mylná informace o výši bonusu za registraci u tipli, které žádný takový bonus nenabízí, což je patrné z webu i zmíněného obrázku.
Dobrý den, v textu kolegyně vycházela z informací, které ji poskytly jednotlivé obchody. Údaje si zároveň ověřovala z informací uvedených na všech portálech. Tipli.cz má na svých stránkách (třeba ve FAQ) uvedeno, že poskytuje cashback z více než 450 obchodů, proč má někde uvedený dvojnásobek, netušíme. K bonusu lze najít na webu toto: "Registrujte se zdarma a získejte pouze nyní 100 Kč k prvnímu nákupu. Akce je časově omezena a platí pouze pro nově registrované uživatele." K dnešnímu dni jde tedy správnou informaci. S pozdravem JV
Pokud máte na Tipli uvedenou hlášku o vstupním bonusu, tak jste k nim na web přišel přes speciální odkaz (možná z jiného webu, který je jejich partnerem). Tento bonus se totiž aktivuje jen a pouze přes tento odkaz a normální uživatel, který odkaz nemá k dispozici, nedostane nic. Je to jen jejich marketingová motivační akce, ne normální výchozí stav.
Na webu Tipli jsem žádnou takovou informaci nenašel. Nedalo mi to a registroval jsem rovnou i do všech dalších cashbacků:
Tipli: 0 Kč za registraci, doplněk 10 Kč, dalších 10 Kč když ho instaluji do hodiny. Nevím tedy zda je správné uvádět 20 Kč
Vratné peníze: instalace doplňku je za 20 Kč (v článku je uvedeno 50 Kč)
Plná peněženka: doplněk 10 Kč, dalších 10 Kč když ho instaluji do hodiny (divné, že je tedy v tabulce uvedena jiná výše než u Tipli)
Ostatní už je asi OK, i když orientovat se na některých webech a jejich podmínkách je tedy děs.
Nemůžu se zbavit dojmu, že článek je psaný ve prospěch jednoho cashbacku. Uveden na prvním místě, chybné = vyšší parametry ve srovnání, první fotka v obecných informacích o cashbacku, jako jediný web má svůj vlastní štítek… neměl by pak být článek označen spíš jako komerční?
Pěkný den, Petromile,
bonus za instalaci našeho doplňku do prohlížeče Připomínáčku jsem nyní testoval a připsalo se mi 50 Kč. Doplněk je ovšem třeba nainstalovat do 10 minut od registrace, jinak je odměna ve výši Vámi zmíněných 20 Kč.
Máte-li ovšem jakékoliv dotaz, kontaktujte mne na petr.michalek@mafra.cz a rád Vám je zodpovím
S pozdravem,
Petr Michálek
Dobrý den, už jsme napsali na Tipli.cz dotaz, aby nám informace doplnili. Ve článku jsou uvedeny všechny tuzemské cashbacky, ještě jsme tam jeden, o kterém kolegyně původně netušila, dodatečně doplňovali. Text nebyl vůbec zamýšlen jako srovnání, neupřednosťnujeme žádný z cashbacků. Pro lepší přehlednost jsme je ale ještě srovnali abecedně (v textu je to uvedeno). S pozdravem JV
No fuj. To je děsivé, jak se dělají dnes komerční články. Kolik vám za to dali? Náhodou o Affiliate něco málo vím a pokud chcete srovnávat cashbacky, je nejlepší zeptat se Affiliate sítí. Jestli o tom redaktorka odborného časopisu někdy slyšela. Já vidím do pár čísel a Tipli skoro nikdo nepoužívá. Počet obchodů, uživatelů i výše odměn dle mého názoru nesedí s realitou. Snad si redaktorka v těch sítích udělala aspoň registraci. Když se podívám do výsledků affiliate sítí, tak jednička je Peněženka, dvojka Vratky a trojka Tipli. Proč si to kurňa neověříte?
Dobrý den,
hamty.cz si strhává polovinu nastřádaného cashbacku, avšak jen do maximální výše 240 Kč za rok. Výměnou za členství získáváte maximální odměnu ve všech obchodech, která je 2x větší než u všech konkurentů.
Z toho vyplývá, že do určité ušetřené částky za rok získáte obdobnou odměnu jako u konkurence, ale od určité částky výhodnost hamty.cz výrazně roste. Pokud nakupujete na internetu častěji, je tento poměr pro uživatele nejvíce výhodný.
S pozdravem, Vaše Hamty.cz.
"za členství získáváte maximální odměnu ve všech obchodech, která je 2x větší než u všech konkurentů." není pravda.
např. všichni mají okolo 4 % u Booking, asi nemáte 8 %..
stačí srovnat i další jako Zonky, ebay, aliexpress, bonprix, ...
u některých je to u vás dokonce nižší, než má např. získejte
Samozřejmě se najdou ojedinělé výjimky (booking). U AliExpress vyplácíme skutečně 2x více (je nutné se podívat do detailu cashback nabídky obchodu na rozdělení výše cashbacku dle kategorií, tj. ne sledovat jen dle slovíčka "až"), stejně tak i bonprix. Zonky je poměrně okrajová záležitost a týká se uzavření půjčky, což není častý případ. Pravdou je, že ziskejte vrací o něco větší odměny než ostatní, ale standardně je to jen 70% našeho maxima. Vaše Hamty.cz
Děkujeme za zmínku.
Ano, je to tak, že u některých partnerů nabízíme rovnou nejvyšší Cashback. Spolu s luxusním věrnostním programem je možné vždy získat o dalších cca 15 % více. Namísto Cashbacku 10 000 Kč uživatel získá 11 500 Kč (+1 500 Kč). To se vyplácí lidem, kteří nakupují často a za vysoké částky nebo třeba pro komerční účely.
To už je pak daleko za hranicí 100 % z provize od obchodníka. ;-)
Ziskejte.cz je nejlepší také v tomto srovnání: zdaleka nejvyšší odměny za doporučení, cca dvojnásobný uvítací bonus i slušná odměna za doplněk (doplněk lze za 30 Kč nainstalovat kdykoliv).
Máme hodně dalších výhod, které tu uvedeny nejsou, proto doporučuji každému vyzkoušet.