Dobrý den. Musím se vyjádřit k tomuto článku. Myslím že jsem solidární a sociálně smýšlející člověk. Přispívám Dobrému Andělovi, posílal peníze na povodně a nyní i na Ukrajinu.
Ale....min. týden jsem chtěl založit účet mojí dceři, ČSOB deklaruje že jde online, zadal jsem žádost online ve svém el.bankovnictví, přišel email že nelze zpracovat a at se dostavím na pobočku, volal jsem tedy na infolinku kde mne ujistili že jde i po telefonu a přepojili mne na pracovníka, žádost jsme zadali a nešlo to a opět mě poslali na pobočku, tam jsem zašel a objednali mne za 14 dnů z důvodu zakládání účtů Ukrajinským uprchlíkům.
Toto jsem nemohl akceptovat a odešel jsem založit účet dceři do jiné banky ....i se všemi účty jak osobním, spořícím, podnikatelský a od ČSOB jsem odešel.
Velmi mne to mrzelo....po 20 letech a takové chování......NEAKCEPTOVATELNÉ
Dobrý den,
souhlas. Zkusil jsem to dokonce 2x poprvé po on-line založení mi přišly dokumenty a všechno ale nebylo číslo účtu a bez toho se nedalo přihlásit. Informace z helplajny byla počkejte 24 hodin. Druhý den jelikož nic nepřišlo tak jsem volal znovu na helplajnu a prý běžte na pobočku a vyřešte to tam. Tak jsem tam zašel. Dívali se kontrolovali a zjistili, že je tam chyba ale neví jaká. Po ostré výměně s jejich IT mi žádost stornovali, ale na založení že nemají čas a prý si mám rezervovat termín což já zase nevěděl kdy budu mít čas. Tak jsem se domluvil že to zkusím znovu online. Zkusil jsem to znovu a výsledek stejný. Tak jsem zašel do pobočky znovu. Tam mi řekli, že IT o víkendu nefunguje a že proč jsem to vůbec dělal online že jsem si to měl založit u nich. Na dotaz jestli tedy mají čas mi řekli, že ne a že se mám objednat. Na to jsem odpověděl, že proto jsem to dělal přece online abych je neotravoval, ale pochopil jsem, že to k ničemu nevede. Jako vyzkoušel jsem hodně bank a v tomhle je ČSOB druhá nejhorší z mých zkušeností. (Vyzkoušena Fio, AirBank, MBank, Moneta, Unicredit, KB, ČS, Rajfka)
Děkuji za reakci. A je tedy zarážející že to nebyla v mém případě ojedinělá chyba ale systémová + ty účty uprchlíkům. Jak sem psal.....jsem solidární člověk a přispívám....ale tímto, a to ne jen ČSOB, ale celá společnost, jen vyvolá ve veřejnosti frustraci a "nenávist" , nesolidaritu k uprchlíkům a možná obecně k solidaritě. Opravdu se to už přehání. Ani v této situaci NELZE upřednostňovat "cizí" před vlastními....bez vzájemné domluvě a shodě. Já v ČSOB skončil .....vím že to ani nepocítí, že si toho ani nevšimnou....ale tohle NEMOHU z principu akceptovat.
No a teď si představte, že na odborné lékařské vyšetření se člověk dostane nejdříve za 2 měsíce, na některé i později. To už může být po smrti nebo se jeho stav zhorší natolik, že už s tím nepůjde nic dělat (takhle třeba skončila moje známá s páteří). A teď tady máme navíc minimálně další čtvrt mega potenciálních pacientů, na které je najednou čas, kapacita, peníze...
Top je to, co mě na českém zdravotnictví zcela fascinuje. Za chvíli snad fakt budeme chodit k bylinkářům :-( . Bolelo mě břicho. Objednání na sono břicha: 4 měsíce. Když se prý složím a odveze mě rychlá, tak mi to ve špitále udělají na počkání. Přitom snad i totální nevzdělanec ví, že u břicha se musí jednat hned, protože následek zanedbání může být fatální. Ale co to jsou nějaké usmolené 4 měsíce proti věčnosti, že :-(
8. 4. 2022, 12:25 editováno autorem komentáře