Děkuji za test ale stále nevidím jediný důvod si je pořídit.
A toto považuji spíš za špatný vtip, tohle přeci není výhoda ale NEvýhoda ne? Pro drtivou většinu lidí má právě limit svůj význam. Já vždycky první co jdu udělat tak SNIŽUJI nesmyslně velké limity např. na kartě na rozumnou částku.
- Neomezené převody. Žádné limity. V mobilních aplikacích to není standard.
- Debetní karta má denní limit 1,5 mil. Kč. S tím vystačí 99,99 % klientů. Tak vysoké limity, přesněji ještě vyšší limit u základních soukromých karet umí jen mBank, Revolut a Zen.com. Nepotřebujete tak zlatou a další lepší kartu kvůli transakčním limitům.
Snížit to jde vždycky. Problém u řady bank je ten nejvyšší možný limit, jak na kartě, tak někdy i pro převody. Ono na běžném úču stejně obvykle nemám tolik peněz, mám je odložené na spořáku, ale když chci použít nějakou větší částku, tak chci mít tu možnost.
Takže jestli je na kartě limit 50 tisíc nebo 5 milionů je úplně jedno pro případ nějakého podvodu, protože tam tolik stejně mít nebudu. Pro případ, kdy ty peníze chci opravdu použít, už to roli hraje.
Vadila by mi neexistence internetbankingu. Píšu rychle a dloubat se na šmydlifonu s jednotlivými číslíčkami a písmenky, kde je možno se snadno přeďoubnout, to není nic pro mě. Pokud třeba platím jednorázovou fakturu, použiju CTRL+C a CTRL+V, zkopíruju do banky číslo účtu a další údaje. Pokud je totiž přepisuju po číslíčkách, mám vyšší pravděpodobnost vzniku chyby. To mi bohužel u peněz vadí dost.
I já to tak vidím. Třeba šablony v Partners Bance jsem raději zadával přes aplikaci v počítači, než je kopírovat z mobilu, kde je poměrně velké riziko chyby/překlepu. Ono je to úplně stejný problém v Revolutu. Zaplatit přes QR je samozřejmě pohoda, ale v momentě ručního zadávání nebo kopírování čísla účtu a dalších platebních údajů je to přes mobil (pro mne) nepohodlné a nepřehledné.
Nicméně musím dodat, že v mé sociální bublině (včetně rodiny) jsem už jeden z mála, který platby dělá přes počítač, drtivá většina používá mobil a s tímto problém nemají. Jsme už prostě retro :-)
Partners
tak jen vybírá klienty, či spíše vyzobává rozinky
- nepotřebují za klienta socku, které si ani neumí našetřit na Apple, nebo (co hůř!) mu to připadá příliš snobské. Takovým totiž nemá reálně co nabídnout.
Osobně mi ten přístup také nevyhovuje: mobil je příliš malé zařízení na ovládání financí (můj 4.5" obzvlášť), kupovat kvůli tomu tablet (který jinak k ničemu nepotřebuji), který stejně nemá klávesnici pro rozumné psaní (s numerickým blokem, prosím!) nehodlám a Mac by bylo v domácnosti zcela nekompatibilní zařízení (opět jednoúčelové).
Ale zároveň čestně přiznám, že mé nakládání s penězi by asi Partners poradci přivodilo infarkt. ;oD
19. 3. 2024, 20:27 editováno autorem komentáře
Díky za test služeb nové banky na trhu ... Partners banky. Sám už jejich služeb využívám od minulého týdne a zatím mohu říct, že jsem spokojen. Je to jen o prvním vyzkoušení a vytvoření nových návyků. Stejně tak, jako jsme se léta učili pohodlný dvojhmat na PC (copy-paste) jde to damé udělat i v mobilu ... vyberu text, který chci od někud vykopírovat (třeba číslo účtu) ... dám kopírovat a vložím do šablony či formuláře platby v mobilním bankovnictví. Je to opravdu o zvyku ... mám třeba i účet u Trinity Bank, která má zase jen to internetové bankovnictví a vůbec ne mobilní. A kolikrát jsem pocítil, jak mi to v mobilu chybí ... třeba když jsem si chtěl rychle zkontrolovat zůstatek či zadat nějakou platbu.
A co je pro mě na Partners bance to nej ? Zejména dvě věci ... za prvé že je ryze česká, tedy vydělané penízky budou zůstávat tady u nás, budou platit daně zde v ČR, tedy podporovat bohatství našeho státu a tím pádem nás všech. To myslím, že není zrovna málo. A za druhé ... řekněte mi upřímně ... u které banky se vám stalo, že by vás při vstupu jako nového klienta vítal přímo generální ředitel (byť virtuálně). V které bance to řediteli za to stojí? Z toho na mě čiší upřímná radost z každého klienta a to je též příjemné. Jasně ... vědí, že z každé příchozí ovečky se budou sypat korunky. Ale proč by to jinak dělali. Do budoucna je tento uctivý přístup pro mě příslibem, že slovo klienta bude bráno vážně a jeho požadavky se bude banka zabývat, pokud ne už je rovnou i řešit. Držím těmto projektům "s lidskou tváří" palce.
Jak píše v článku autor:
"Recenze na aplikaci Partners Banky na sociálních sítích a v obchodech neberte vážně. Většinově je zatím píšou přímo poradci Partners (hele, poradci, neblbněte, fakt je to poznat, zvláště když si najdu vaše jméno a příjmení). Recenze na aplikaci Partners Banky jsou většinou jen v superlativech. Jsou totiž přímo z rukou poradců Partners. To se dá lidsky i byznysově chápat, ale nesmí se to přehánět.
No a právě to Vaše vyjádření je jak přes kopírák ostatních recenzí. Ne, že by to pro mě bylo důležité, ale je to úsměvné.
Povím vám to takhle ... pro letošní rok jsem měl tři velká očekávání. Příchod eDokladu, platební řešení CVAK od AirBank a start Partners Banky. Z těchto třech událostí myslím nejlépe dopadla Partners Banka ... ve slíbený den startu vše bez problémů spuštěno a vše funkční. Což se o předchozích dvou událostech říci tak jednoznačně nedá.
Tedy ... jsem-li spokojený, proč bych neměl dát pozitivní odezvu.
Nechápu, co je na tom nesoudného.
Já bych spíše čekal, že se nezávislý finanční portál bude snažit býti co nejvíce nezávislý ... a ne že mě bude jeho autorka paní Dubnová otevřeně v komentáři podezírat o podujatosti.
Ale beru, že komentáře jsou u většiny webů o vzájemném napadání než o objektivním hodnocení článku.
NONES -> Lépe bych to nenapsal :-(
Spíše jsem čekal dotaz, kolik za ten článek mám já od Partners, než to, že bude kritizován diskutující mojí kolegyní (!?).
Nechť je to ponaučení, že:
- když je něco dobré a napíše se, že je to dobré, nemusí to přece znamenat, že to sám prodávám nebo zastupuji,
- každý pozitivní komentář u článku také přece neznamená, že diskutující je ze stejné stáje, nebo jej píše někdo z PR
a i kdyby...
- někdy je lepší mlčeti zlato. To platí zváště pro autory a spolupracovníky Měšce. ;-)
A tím bych, prosím, tento flamewar rád uzavřel. Ostudy už mi nadělal dost. (Ano, i mně, já jsem šéf = můj problém.)
16. 3. 2024, 19:22 editováno autorem komentáře
Váš článek je celkem vyvážený a hodnotí podle realistických kritérií, tam nevidím důvod kritizovat.
Že je komentář pozitivní není ten problém, podiv i u mne ale vzbudily argumenty, které používá. Kolik normálních lidí učůrává blahem z toho, že je to "česká firma, co platí daně tady", nebo že jim banka pošle video s generálním ředitelem? To jsou typické produkty marketingových copywriterů. Když s to člověk dá do souvislosti s těmi recenzemi, na které jsre sám poukázal...
Nebo je taky možné, že pán prostě trollí.
17. 3. 2024, 08:01 editováno autorem komentáře
Vážení pane Dalibore, že napíšete nebo někdo jiný, že je to dobré, je je výsledku vlastně za 3., což není moc vypovídající. Můj osobní názor. Když se kolegyně, zeptala, jestli je recenze pravdivá/ověřená u nicku NONES, je jen skvělé. Nevěří každému slovu, který někdo napíše. Už jen z důvodu, že kritizuje službu eDoklady, která fungovala dobře, ale její zdroj ověření totožnosti měl problém, aplikace v tom nebyla vinná. Sám jsem byl zvědavý, jestli pán Notes, je legitimní. Vzhledem k tomu, že jsou i recenze od zaměstnanců, běžnou realitou. Váš čtenář Vašek
Paní Dubnová, pane Chvátale, díky za upozornění na nekalé příspěvky, proč se ovšem zejména v tomto případě nepodíváme na toto jako nekalou obchodní praktiku pokud se nepletu až s postihem do výše 5mil Kč?
Pokud nadále toto chování budeme tolerovat a nedojde k periodickým postihům tak se obchodníkům bude stále vyplácet nechávat si psát falešné recenze :-( .....
Já jen že z článku a z příspěvků jsem nabyl dojmu lehlého zlehčování celé problematiky...
Ale super recenze Partners Banky, muselo to dát kupu práce.....
Každému vyhovuje něco jiného. Já si u hlavní banky nedovedu představit, že bych neměl velké internetové bankovnictví. Naopak mi vadí, jak mi banky postupně nutí aplikace, alespoň jako autorizační kanál. Neuvěřitelně mi to zabírá paměť v mobilu, pořád to chce nějaké aktualizace.
Jako hlavní banku mám FIO a i v mobilu používám běžné "velké" internetové bankovnictví, protože díky své jednoduchosti je použitelné i v tom mobilu. Mimochodem FIO je taky česká banka, stejně tak jako zmíněná Trinity.
Aktuálně je pro mne Partners banka něco jako bývalá ING. Prostě "banka pro spořící účet", dokud budou mít výhodnou úrokovou sazbu, má to pro mne smysl a budu jí tolerovat i takové excesy jako je absence velkého internetového bankovncitví., U jednoúčelového produktu to překousnu, stejně jako to mám u Revolut nebo Curve.
Jinak totiž nic zajímavého nenabízí - kurzy na platebních kartách jsou dle informací na internetových fórem asi 2,5 % nad střed, což není nic moc, hodně na trhu chybí Hello Bank s kurzem karetní společnosti, zatím řeším přes eurovou kartu Creditas, kde je také kurz karetní společnosti. Préminovým účtům (mám ČSOB Premium, Erste Premier (ČS) a Top nabídku u KB) také konkurovat nemohou, žádné výhody - cestovní pojištění zdarma, letištní salonky, concierge.
I tak jsem rád, že tu je, minimálně trošku zvedne informovanost o aktuálních sazbách spořících účtů a tím ostatní banky trochu zbrzdí ve snižování sazeb. Třeba Trinity v den spuštění Partners banky přišla se svým jarním účtem s úrokem 6,3 % p.a.
Ano, Partners Banka je ryze česká banka. Banka ryzích českých -editováno-, která je tak zoufalá, že zoufalci, co u ní pracující na IČO v přešitých nepadnoucích oblecích, co nemají ani maturitu, jí musí dávat fake recenze. Lidi, na používáni výrazů "ryze česká" si fakt dávejte pozor. "Ryze české" je pro část populace synonymem fušerství, občurávání, hlouposti, obcházeni všemožných právnich předpisů a ryzího buranství. 3 roky připravovat banku a nakonec vyjet s tím co Partners Banka je k smíchu. Tohle je další garážovka typu Creditas nebo Trinity, která se bude plahočit někde u dna bankovniho trhu a doufat, že ji jednou nějaký investor (který???) koupí.
Zdarma balíček neumí nic důležitého navíc.
Zajímavé kombinace služeb jsou placené, které u konkurence v nějaké míře dostanu zdarma.
Pro nás dinosaury, kteří prostě chtějí mít klávesnici a bezpečné IB, banka vůbec není. Ano sice někde mám Bluetooth klávesnici, ale od toho mám notebook. A stále jsem svázán z nějakým mobilem a bez něj jsem bez účtu.
Chápu, že nová banka chce uspořit náklady a samozřejmě, když máte omezený rozpočet vybrali mobilní bankovnictví, které jim nese víc reklam, víc informací o klientovi a že pak si zpětně dokázali najít vhodnou výmluvu jak prezentovat tuto úsporu jinak, ale prostě IB je IB.
Nemluvě o mých zkušenostech s Partners poradci a aby mi banka vnucovala své další služby už při zakládání účtu, to fakt by musela nabízet něco navíc, aby mě to stálo za to se s nimi otravovat.
Není nikde vidět přehled budoucích převodů ze spořicího na běžný účet (musíte si je psát někam na papírek), uvítal bych trvalý převod ze spořícího na běžný účet (s možností úpravy nebo smazání). Zajímalo by mě proč je spořící účet nastaven jako neplatební, k čemu je to dobrý? Budoucí platby se nedají upravit či vymazat. Bylo by dobré kdyby se trvalé platby v seznamu řadily podle data. Na závěr platby se objeví tlačítko "uložit jako šablonu". Když ho použijete, žádná šablona se neuloží.