Osobně tam mám účet proto, že pokud platím jejich kartou na rohlíku (nic jiného k nám s jídlem nejezdí), dají mi tam premium účet kde mohu několikrát do měsíce objednat třeba 1 jabko a oni mi ho dovezou bez poštovného a u některých položek je 15% sleva. Taky úroky nemají úplně špatné.
Ale jinak to bankovnictví jen v mobilu je něco příšerného, banka se tím sama diskvalifikuje ze segmentu aktivních uživatelů. Nedokážu si představit, že bych naťukával ručně do mobilu nějaké čísla, platební údaje, jaksi pracně přenášel do archivu v PC výpisy apod. Prostě šílenost. Používám to jen a pouze k placení potravin na rohlíku, k ničemu jinému.
21. 10. 2024, 20:42 editováno autorem komentáře
Přesně tak. Nedokážu si představit používat banku jen v mobilu a všechno ťapat na displeji, když to můžu udělat pohodlně v PC.
Ale oni se holt rozhodli, že aktivní uživatele nechtějí, tak je holt mít nebudou, jejich volba. Kdyby o klienty měli zájem, dávno by si IB nechali doprogramovat. Evidentně jim ta investice do IB za nové klienty nestojí.
Ale nevadí, však konkurence je dost. Průser by byl, kdyby i ostatní banky rušily IB, to by pak nebylo kam jít. Ale takový sebevražedný sklony tu žádná banka ještě neměla.
No, jsem už senior, ale celkem nemám problém s bankvoními apkami a jejich užíváním. Pravda je, že občas nějaký úkon udělám ve IB banky, ale je to minimum. Moji dva synové (26, 33), ač také využívají několika bank, používají výhradně mobilní bankovnictví a do IB šli jen v nouzi nejvyšší :) Takže je to tzv. kus od kusu...