1. Účet si tam nezakládajte.
2. Jestli už účet v Šiditelně máte, zrušte ho.
Na trhu existuje spousta bank s přivětivou poplatkovou politikou. Stačí se jen vyhnout ČS, ČSOB, KB a Uni.
Pro kterou jinou banku pracujete, že tady dáváte takové nekompetentní rady. Každý klient by si měl uvědomit, co od banky čeká, poplatky jsou jedná věc, ale pokud chci třeba hypotéku,což je závazek na celý život, tak musím brát v potaz, jak se hypotéka chová a co mohu u ni za služby nastavit, poněvač se mohu kdykoliv dostat do problému a nebudu moci splácet a pak je riziko, že přijdu o střechu nad hlavou. U ČS hypotéky vím, že mohu nastavit přerušení placení, navýšení, ponižení splacení, že si mohu co 5 let zafixovat úroky na jak dlouho chci, dokonce mám bonus ve formě vrácení úroků.Levné pojištění hypotéky. Na takovém nevhodném pojištění hypotéky můžete zaplatit za 30let i statisíce navíc.když ČS píše splátky u půjček, tak jsou to splátky konečné včetně poplatku za vedení účtu. Když jsem studovla splátky u jiných bank, tak jsem zjistila, že tam není započítaný poplatek za vedení účtu a výpisu.Spousta bank má skryté poplatky a RPSN neodpovídá pravdě ikdyž by ze zákona mělo. Nadáváni za rohem nepomůže, banku bychom měli nejprvé oficiálně upozornit, co se nám nelíbí, třeba posláním i-mailu na jejich oficiálních stránkách. Pro mne zásadni, jak se banka chová a jestli mi nezatajuje zásadni informace. ČS vždycky dodržovala a dodržuje zákony a nikdy mi nelhala, což u spousty jiných bank bohužel nefunguje.
Jo, treba CS "Zlaty vklad" s hlasite anoncovanym "Urokem 4% (nebo kolik to bylo)". A teprve s poznamky psane malinkatym pismem se dozvite, ze je to urok za 2 roky... Vylozene priklad ciste hry :-D
Bylo to snad víc než 4 procenta a rozumnému člověku dojde, že to bude při těchto procentech nějaký typ termínovaného účtu. Po nástupu mBank sice pojem "termínovaný účet" někteří lidé přestávají znát, ale není to nic tak neznámého.
Je pravda, že při mojich návštěvách České Šiditelny jsme se k tak sofistikovaným produktům jako je hypotéka ani nedostali. Pro pracovnici (vedoucí pražské pobočky) byl totiý problém i správně zakliknout ikonku na obrazovce, případně vědet co je to Visa nebo MasterCard (paní znala značku "écéemcé" ovšem něvěděla, že je to MasterCard). Tak jsem šel jinam.
Uvedu co požaduji já od banky. Dvě embosované platební karty, kontokorent, výběry z bankomatu a internetové bankovnictví + mám cca 15 příkazů (trvaláky, inkasa, došlé platby, obyč příkazy k úhradě). V České šiditelně mě tyto služby vycházeli na cca Kč 210,- měsíčně.
Přešel jsem ke konkurenci (eKonto) a hle za stejné služby + kompetentní personál jsem maximálně na Kč 70,- měsíčně.
I kdybych dostal slevu 50% tak mě osobní účet v mnou požadované konfiguraci vychází na Kč 100,- což je víc než eKonto.
P.S. Česká Šiditelna je jediná banka v republice, která si nechá platit od klientů s aktivami přes milion korun. :-)))))))))