Po zkušenostech s ŠS bych byl maximálně opatrný. Nejde zase jenom o další fintu jak zase o něco komlikovanějším způsobem více okrádat klienty ? Kdyby chtěli udělat něco pro lidi, tak by to šlo určitě jednodušeji. Děkuji nechci. Od ČS, kde mám vzornou klientskou historii 27 let, s potěšením odcházím.
Samozřejmě, žejde zase jenom o další fintu jak zase o něco komlikovanějším způsobem více okrádat klienty !!!!! Banka (ale i další instituce) přece nebudou dělat něco pro lidi. Jsou tu přece za účelem zisku a ne žádná charita. On si málokdo dnes dovede spočítat, že může stačit kapat, nemusí téci plným proudem, aby se dostavil obstojný zisk.
No aže lidi u Spořky setrvávájí, byť na ní všude nadávají - i to svědčí o úrovni klientů - jejich konzervativnosti a neochotě cokoliv měnit. Pravda, najdou se spokojené výjimky, jako asi všude, např. z řad zaměstnanců a dalších osob, kterým ČS dává slušně vydělat (když jsem slyšel od známého, za kolik spořka bere výpočetní techniku a spotřební materiál, přestal jsem se vlastně jějí drahotě divit).