Vlákno názorů k článku Osobní účet České spořitelny: recenze a zkušenosti od klient Citi - Zbytečná drahota ČS je již profláknuté téma -...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 3. 2008 10:45

    klient Citi (neregistrovaný)
    Zbytečná drahota ČS je již profláknuté téma - tabulka v článku ukazuje vše. Žádná vyšší kvalita za vyšší poplatky se nekoná. Měl jsem sporožiro, a když mě nabízeli osobní konto, musel jsem se na 5 minut zamyslet. A do 5 týdnů jsem všechny služby ČS vyfakoval a jsem nyní velmi spokojený. Jako manažer ČS bych ovšem necukl, pokud je uloveno přes 0,5 mil. (!!!) klientů na osobní konto.
  • 31. 3. 2008 13:12

    Tomáš Jedno (neregistrovaný)
    Přesně, závěrem tohoto článku by mohlo být uznání managementu ČS. Když pripočítáme fakt, že neběžnější nastavení OÚ ani neobsahuje S24, lze jen těžko pochybovat že jim ovečky budou mizet k levnějším internetovým bankám. Získat pro takový produkt přes půl milionu klientů a další na cestě - to je na titul Zlatá koruna!!!
  • 31. 3. 2008 17:15

    František Koudelka (neregistrovaný)
    České spořitelně jsem udělal papá minulý týden a to jsem měl ještě klasické "staré sporožiro", ze kterého se peníze ztrácely pomaleji než u osobních účtú. Jinak jsem již od ledna spokojeným klientem mBank.
  • 31. 3. 2008 17:18

    Sagitarius (neregistrovaný)
    Ne. Závěrem tohoto článku by mělo být odhalení nebetyčné blbosti a neschopnosti lidí chovat se kapitalisticky, tržně a hlavně chtít začít přemýšlet! A porovnávat a ne jen stádovitě přitakávat a žvýkat.
    Prostě typický čech je tupec, zírající na novácké telenovely, vozící si zadek v malé fábii, platící si pevnou linku, klient ČS a navíc se tváří jako mistr světa.
    Smutný úpadek národa na který doplácíme všichni. Takhle se kvalitních a levných produktů nedočkáme, takhle budeme pořád na východě dokud bude stádo poslušně žvýkat.
    Lidi buďte aktivnější. A když už jste, pomáhejte svým blízkým jejich aktivitu rozvíjet. Bude to ku prospěchu celé společnosti.
  • 31. 3. 2008 19:03

    Roman (neregistrovaný)
    Až na tu Fabii bych celkem souhlasil... s Fabií nemám problém, jezdím s ní rád, jezdí se mi v ní dobře...
  • 31. 3. 2008 22:40

    anonymní
    Správně, konzervativní poslušně žvýkající tupci.
    Fabie = hnus na entou, jak si ji může vůbec někdo koupit či do ní usednout?
  • 31. 3. 2008 22:59

    Pavel (neregistrovaný)
    Ale no tak klid hochu. Typicky cech jsi ty, rychle soudy, hloupe vyvody. Ja mam napriklad obe banky. U CS jsem jiz dost dlouho. NIkdy jsem popisovane problemy nemel a prestoze delam transakci relativne dost, sem tam me obcasna nefunkcnost nevadi. Sluzby CS jsou slusne, Servis24 je perfektni. Kdyz jsem si u mBank delal konto, nedostal jsem k tomu vubec nic. Jo, jakasi karta tvarici se jako VISA a par moznosti, co s tim. IB je vicemene tragicky, prijde mi to jako klub skautiku, co si hrajou na banku. Presto jim verim a cekam. Ale na CS nenadavam, az bude it mBank tolik klientu jako CS, bude to taky o necem jinem. Ono spravovat miliony kont 24 hodin denne je taky dost zahul. Ale uz to tu nekde vyse padlo, hlavnim duvodem je neduvera v tento statni system, korupci prolezly. Kdyz bude padat mBank, nikdo ji nepomuze, ale kdyz jenom skobrtne CS, je to na prevrat. A tahle jistota za to stoji tem milionum klientu. Zatim je nikdo nepresvedcil o opaku. Vcetne me. Ok?
  • 31. 3. 2008 23:31

    Peeeta (neregistrovaný)
    Jo, jakasi karta tvarici se jako VISA....... ?
    No nejni embosovana, ale na internetu by mela fungovat. A kolikrat clovek pouzije pri placeni "zehlicku"? Ja jen jednou ci dvakrat.

    Ono spravovat miliony kont 24 hodin denne je taky dost zahul.
    mBank v Polsku 1,6 milionu uctu. Take asi nejni malo. CS cca 5,3 mil. klientu.

    Kdyz bude padat mBank, nikdo ji nepomuze, ale kdyz jenom skobrtne CS, je to na prevrat.
    Vklady jsou pojistene.
  • 1. 4. 2008 13:52

    anonymní
    Nevím, jestli má spořitelna 5,3 milionu klientů nebo 5,3 mil. různých účtů. To je rozdíl. Protože s obdobně velikými čísly se chlubí i další banky, a tak by nám mohlo lehce vyjít, že ČR má 25 milionů fyzických osob.

    Někdo by možná převrat uvítal, takže jak by někteří bránili ČS a byli proti převratu, tak mnoho lidí by zase spořku poslalo k šípku. A určitě by nemohla vládnoucí strana mající slovo "demokracie" v názvu vyhodit na základě rozhodnutí několika málo osob spoustu peněz na záchranu soukromého subjektu tak, jak se to dělo v předchozích letech. Bylo by to nesystémové, jak se nyní u všeho s oblibou tvrdí.
  • 13. 4. 2008 22:33

    JK (neregistrovaný)
    A co když vám VISA nestačí ? Já vím, už mi na to mBankáči odpověděli - přece výběr keše z bankomatu je zadara, tak se tedy rozběhnu po okolí v neznámém městě, najdu bankomat, vyberu keš a vrátím se k obchodu abych zaplatil. Tak tohle opravdu není způsob podle mého gusta.
  • 1. 4. 2008 8:01

    Q (neregistrovaný)
    Klid na duši vám.
    Nejsou zde žádné rychlé soudy, ale zkušenosti. Já a moje rodina či známí máme naprosto stejné zkušenosti - fronty, když funguje bankomat, nefunguje Servis24 a naopak.
    Počet klientů ČS pramení z historie, kdy tu pro občany byla jediná banka. A řada lidí zkrátka nemá na to jít jinam.
    Nejsem si jistý, zda při krachu ČS by stát zasahoval. To by znamenalo sáhnout na naše daně, a proč bych měl ze svých daní asanovat nějaký ústav. Vklady jsou pojištěny a neměl by být rozdíl, zda krachne ČS nebo KB nebo mBank. Jestliže uvádíte jistotu milionů klientů ČS, tak další miliony by chtěly zase jistotu u té své banky a tyto miliony klientů ostatních bank by se jistě bouřiliy proti milionům klientů ČS. kdo s koho?
  • 13. 4. 2008 22:29

    JK (neregistrovaný)
    Proboha jaké fronty ? Na co v nich čekáte , na převrat ? Když potřebuju vyřešit nějakou "papírovinu", tak si to domluvím s bankéřkou na určitou hodinu, přijdu a ona to má nachystané, přečtu podepíšu a je to. Případně se mnou zajde k pokladně a dohlédne na to aby všechno bylo ok.¨
    Nefunkčnost servis24 jsem párkrát zaznamenal, většinou někdy o víkendu o půlnoci, jako ajťák docela chápu že se někdy musí dělat údržba a že to někdy je nutné při vypnutém systému.
    Bankomat používám tak jednou za čtvrt roku, takže mne moc nezajímá. Já totiž v obchodech většinou platím kartou. Nějak nejsem přesvědčen o výhodnosti vybrat peníze, nosit jich hafo u sebe a pak jimi platit a zpátky dostávat hromátky kovových.
    Je fakt, že jsem nestudoval všechny banky, ale úpklně mi stačilo když kolega čekal na potvrzení platby v komerčce tři dny (tedy něco, co mi mejlem přijde za pár sekund). A mít pro IB nějaký certifikát, který mne připoutá k jednomu počítači, to tedy vážně nemusím. Nebo dokonce nějakou spešl aplikaci co se musí instalovat.
  • 15. 4. 2008 9:13

    Monika (neregistrovaný)
    I vy jeden nešťastníku! Na takovou blbost jsem kdysi u ČS také přistoupila. Hrůza. Tu tam nebyl, tu tam byl, ale měl čas a když jsem jej neměla já, další kolegové nevěděli ... Když jsem potřebovala něco ihned, musela jsem vytrpět fronty. Fakt hrůza. Pak jsem tyto potupnosti vzdala a šla jinam.
    Tam sice mám také osobního bankéře, ale na sjednání hypotéky apod. Ale ne když potřebuji zapátrat např. po duplicidní platbě, abych utrácela za mobil (tvrdých skoro 8 CZK za min - nejsem podnikatelka a nemohu si to tudíž dát do nákladů) či mailovala, kdy má kdo čas.

    K nefunkčnostem Servisu 24: já s ním musím pracovat v práci (ale i s netovými aplikacemi ostatních bank) a výpadky jsou časté právě přes den! Většinou nejde o nějaké update systému (tam tu noc chápu), ale právě o kolaps systému. A občas, když už je to do nebe volající, se to provalí i na veřejnost a Spořka pak prostřednictvím tiskové mluvčí veřejnosti nalhává, že se tak stává naprosto ojediněle, maximálně 2x za 10 let. Dělat takto z lidí blbce může snad jen ČS. Ve srovnání s aplikacemi ostatních bank je Servis24 snad to nejhorší, co banky nabízejí.

    Při platbách u obchdoníka záleží na tom, zda spadá pod ČS či pod jinou banku. Pokud nefungují platby u obchodníka, zpravidla nefungují ani spořitelní bankomaty, a to z toho důvodu, že Spořitelna má své vlastní kartové centrum. Je samozřejmě trendem nenosit u sebe hotovost a platby za zboží a služby realizovat přes kartu, ale někteří, zvláště malí obchodníčci, se kartám brání a i když mají na obchodu logo, že karty berou, ve skutečnosti si najdou 100 důvodů, jak z vás vymámit hotové peníze, aby jimi vzápětí mohli zaplatit za zboží svému dodavateli nebo je uložit na účet, aby bylo z čeho zaplatit trvalák na zdravotní pojištění.

    Dělat internetové bankovnictví na více počítačích je nebezpečné, zvláště když spořka každou chvíli čelí nějakým útokům. Naopak konkrétní certifikát v konkrétním kompu se mi jeví jako bezpečnější.
    A perlička k internetovému bankovnictví: u dvou bank se nám stalo, že jejich netové bankovnictví nefungovalo. Rada bankovních aiťáků: nesmíte na stejném compu provozovat ČS - tam se to tluče. Detailně tomu nerozumím, ale provozování ČS na jiném kompu to opravdu vyřešilo. Což je por mne nevýhodou odbíhat od svího kompu k jinému, když chci jít do ČS.
    A ještě další perlička: před Servisem24 jsme měli jinou spořitelní aplikaci. Tu však bez milosti a náhrady zrušili a nutili nás do Servisu24. Ten však nešel zprovoznit a pak vylezlo ze Spořitelních AIŤáků, že v kompu nesmím mít nainstalovanou nejnovější verzi Javy, ale nějakou starší, a že to chodí pod Firefoxem. Donedávna banky preferovaly IE a já tehdá ani nevěděla, co to ten Firefox je (v práci žádného profesionálního aiťáka nemáme). Ale po jejich radách a radách dalších členů domácnosti jsme Servis24 rozeběhli, ale pak jsme s ním museili stejně na jiný komp.

    PS: nejsem si jistá, zda váš kolega nečekal na potvrzení o provedení platby, zatímco vám během pár sekund přijde pouze potvrzení o přijetí platby do systému. Pokud někomu něco dokládáte, tak zcela jistě stojí o oficiální potvrzení z banky a ne nějaký elektronický výcuc.
  • 1. 4. 2008 9:42

    anonymní
    Mne je celkem jedno, jestli banka spravuje miliony kont nebo jen statisíce. Musí to zkrátka šlapat, když potřebuji já. Když se potřebujete někam dostat, taky vám nevadí, když zkolabuje hromadná doprava či váš plechový miláček? Ano, některá cesta se dá odložit, ale některá také ne. Kdysi tady na Měšci nějaký AIťák uváděl, že kdyby v jejich podniku docházelo k takovým výpadkům jako u ČS, tak už by dávno neexistovali.
  • 1. 4. 2008 0:14

    Vaclav Kadlec (neregistrovaný)
    Hlavně že vy jste velmi netypický :)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).