Vlákno názorů k článku Osobní bankéř - osobní spokojenost od All-in-one - Myslím, že by se ocenění Zlatým dukátem mělo...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 7. 2003 12:57

    All-in-one (neregistrovaný)
    Myslím, že by se ocenění Zlatým dukátem mělo udělovat za věci výrazně překračující běžný standard. Klidně za skvělé jednání, ale musí být v něčem mimořádné, nesmí to být za věci, které lze očekávat jako standard. Hloupý příklad: budu v bance něco vyřizovat před zavírací hodinou a bankéř zabezpečí mou obsluhu ještě 15 minut po zavírací hodině a bude ještě příjemný - to je určitě nadstandardní přístup. Asi to nevyjadřuju zcela přesně, ale jen se vyhnout oceňování samozřejmých věcí, protože pak takové ocenění ztratí prestiž a to by určitě byla škoda!
  • 9. 7. 2003 14:56

    Roman (neregistrovaný)
    Hlavní potíž bude v tom, že řada "samozřejmých" věcí ještě ani dnes není zcela samozřejmých. To, co jedna banka nabízí jako standard, jiná bude mít mez nadstandardními službami a další to neumí vůbec.

    Mmch. v diskusi pod jiným článkem jsem četl, že e-mail není nutné zadávat - po mě je vyžadován vždy... čím to?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).