Myslím, že by se ocenění Zlatým dukátem mělo udělovat za věci výrazně překračující běžný standard. Klidně za skvělé jednání, ale musí být v něčem mimořádné, nesmí to být za věci, které lze očekávat jako standard. Hloupý příklad: budu v bance něco vyřizovat před zavírací hodinou a bankéř zabezpečí mou obsluhu ještě 15 minut po zavírací hodině a bude ještě příjemný - to je určitě nadstandardní přístup. Asi to nevyjadřuju zcela přesně, ale jen se vyhnout oceňování samozřejmých věcí, protože pak takové ocenění ztratí prestiž a to by určitě byla škoda!
Hlavní potíž bude v tom, že řada "samozřejmých" věcí ještě ani dnes není zcela samozřejmých. To, co jedna banka nabízí jako standard, jiná bude mít mez nadstandardními službami a další to neumí vůbec.
Mmch. v diskusi pod jiným článkem jsem četl, že e-mail není nutné zadávat - po mě je vyžadován vždy... čím to?