Promiňte, že se Vám nepředstavím. Patřím ke skupině tazatelů, kteří navštěvují pobočky bank, m.j. České spořitelny, a hodnotí skrytě jejich pracovníky jako "fiktivní zákazníci". Musím objektivně říci, že kvalita v České spořitelně šla za poslední dva roky velmi prudce nahoru. Při jedné návštěvě jsme měli za úkol zjistit, co znají pracovníci spořitelny o podílových fondech. Pracovnice na informační přepážce mne poslala na jinou přepážku, že tam sedí odborník. Přišla taková mladá, příjemná, asi osmnáctiletá holčina, možná sotva po maturitě. Páni, klobouk dolů!! Žádné papíry, všechno z hlavy. Vím toho o financích dost, ale tohle mi vyrazilo dech. A tak to začíná být na všech pobočkách. Pokud nějakou informaci neznají, okamžitě se zeptají a zjistí. Nejsem sice zákazník České spořitelny, ale mám pocit, že budu brzy litovat.
Ma osobni zkusenost, brezen tohoto roku: zakladal jsem si ve sporitelne ucet, chtel jsem k nemu Internetbanking s autentizacnim kalkulatorem. Vydani a vyuctovani kalkulatoru a prislusne nastaveni limitu - problem, ktery pracovnice resila asi 5-10 minut, musela se jit zeptat... Chtel jsem osobniho bankere - pracovnice se mnou vyplnila velmi vlezly dotaznik, a ze pry se mi ozvou asi do tydne. Neozvali se mi do ted... Nejak mam porad pocit, ze nejsem na svete proto, abych honil banku, kdy mi ho konecne prideli. Vseho dohromady min 30 minut postavani u okenka, protoze zidle, na ktere by si klienti mohli sednout, jaksi nevedou (alespon v teto pobocce).