PS má také hodně skrytých poplatků. Založil jsem v dubnu účet "zadarmo" a dostal příslušné dopisy k užívání karty, netbanking, číslo účtu, přístupová hesla a PIN. Ihned poté jsem změnil PIN u plat. karty (PK) a .... za 2 týdny došel upomínací dopis s pokutou 200 Kč, za to, že jsem se dostal do mínusu 8Kč. Po otázce, za co jsem platil 8 Kč, mi sdělili, že je to poplatek za změnu PIN k PK. Chtěl jsem tedy úplný seznam poplatků. Bylo mi sděleno, že to nejde, protože je velice obsáhlý!!! Okamžitě jsem napsal stížnost (důvod: netranspatentnost, zamlčování poplatků a lákání na účet ZDARMA), že buď vše anulují (a budu dále klientem), nebo půjdu soudní cestou /arbitra. Čekám již 2 týdny a nic!!
Sazebník k účtu zadarmo (nyní online účet) najdete na stránkách Poštovní spořitelny. Ty poplatky, které nejsou uvedené v oddílu platném pro online konto, jsou shodné s těmi uvedenými pro běžné účty či platební karty.
http://www.postovnisporitelna.cz/Documents/Informace-o-produktech/Sazebnik/Sazebnik-kompletni.pdf
Vždy mě překvapí, když si lidé stažují na vlastní hloupost. Umět si přečíst text a porozumět mu se učí děti již v prvních ročnících na základní škole. Je smutné, že to dospělí nedokážou.