Byl jsem zvědavý, co pro nás Oskar připraví. Ale zdá se, že doba, kdy se Oskar staral o své zákazníky, je pryč. Tohle je přece prachsprosté zdražování! Ať si tomu říkají, jak chtějí.
Zřejmě jste si nevšiml, že o co zdražil volání, po vyčerpání volných minut, do vlastní sítě, o to zlevnil volání do ostatních sítí. Například mě tato změna plně vyhovuje - přestože mám Oskara, volám většinou do jiných sítí. Navíc Vás nikdo nenutí, abyste na nové tarify přecházel - můžete si ponechat stávající.
Pro staré zákazníky Oskara, komunity co volají hlavně mezi sebou, to teda není a už dlouho nebylo. Neexistuje žádný věrnostní program, zvýhodněné nákupy telefonů, nic. Stálých zákazníků si Oskar neváží, orientuje se výhradně na přeběhlíky, co pro padesátník změní operátora bez mrknutí oka. Je jasné, že náklady na volání ve vlastní síti jsou menší, a přesto zákazník volající uvnitř sítě dotuje zákazníky volající ven. Je to jakési delirium tremens marketinkových rádobyodborníků hodné soudruhů z Centrální plánovací komise.
p.s. - pokud někdo uvažuje o tarifní turistice k Oskarovi, ať se připraví na záplavy reklamních SMS o jedinečných nabídkách tohoto operátora. Je to opravdu výborná záležitost, zastavit auto jenom proto, abyste si přečetli další nesmysl z dílny tupých hlav našeho Tuposkara.
to je pekna blbost, vernostni program sice nemaj, ale zadotovany telefony si stary zakaznici koupit muzou ( pred vanocema byla akce i pro ty co maj vic jak 2 roky oskartu)
Je to tak, jsem u Oskara od začátku (2000) a z původního nadstandardního přístupu ke klientům zůstaly jenom kecy a dopisy přiblblýho textu jak z ruky puberťáka:(