Svatá dobroto, proč pořád řešíte kdo může za to, že bankomat ČS nevydal peníze, když rádobyvybírající nic neporušil a bankomat byl evidentně zcela v pořádku?
Měšci, změn téma. Zítra se bude vyhlašovat anketa Pojišťovna roku. Už máte své favority? Vyhraje opravdu ta pojišťovna, která dává největší provize? Nebo ta, která pojišťuje za dumpingové ceny? Nebo ta, která je sponzorem vyhlášení výsledků? Nebo snad dokonce ta, o které si makléři myslí, že je dobrá ?
Slunce v buši :-)
Je to spíš o lidech než o pojišťovnách. Co je dobré na severu, nemusí být dobré na jihu.
Nově budou makléři asi hodnotit spíš kapacitu pojišťovny a možnost v ní umístit riziko po srpnových povodních.
Ostatní parametry v hodnocení se budou opakovat z minulých let - tedy kromě rozsahu pojištění také schopnost a ochota zlikvidovat škodu v nějakém rozumném čase tak, aby to makléře nestálo víc sil, než u konkurence.
Dále by to mohla být chybovost v psaní smluv, pokud je píše pojišťovna, což má opět vliv na makléřovo zatížení. Je celkem pochopitelné, že bude kladně hodnotit pojišťovnu, kde mu smlouvy vyrábějí jak na běžícím pásu. V případě, že musí nechat smlouvu průměrně dvakrát přepracovat, než jí má hotovou k podpisu, určitě nebude takovou pojišťovnu preferovat.
Roli také budou hrát vzájemné obchodní vztahy - "přetahování" klientů apod.
Teď už to nestihneme, ale příště bychom si mohli tipnout a pak své tipy vzájemně srovnat. Jen doufejme, že se do té doby všichni nevrhnou na životní pojištění a v ostatních kategoriích nebude koho hodnotit :-)
Je to spíš o lidech než o pojišťovnách. Co je dobré na severu, nemusí být dobré na jihu.
Nově budou makléři asi hodnotit spíš kapacitu pojišťovny a možnost v ní umístit riziko po srpnových povodních.
Ostatní parametry v hodnocení se budou opakovat z minulých let - tedy kromě rozsahu pojištění také schopnost a ochota zlikvidovat škodu v nějakém rozumném čase tak, aby to makléře nestálo víc sil, než u konkurence.
Dále by to mohla být chybovost v psaní smluv, pokud je píše pojišťovna, což má opět vliv na makléřovo zatížení. Je celkem pochopitelné, že bude kladně hodnotit pojišťovnu, kde mu smlouvy vyrábějí jak na běžícím pásu. V případě, že musí nechat smlouvu průměrně dvakrát přepracovat, než jí má hotovou k podpisu, určitě nebude takovou pojišťovnu preferovat.
Roli také budou hrát vzájemné obchodní vztahy - "přetahování" klientů apod.
Teď už to nestihneme, ale příště bychom si mohli tipnout a pak své tipy vzájemně srovnat. Jen doufejme, že se do té doby všichni nevrhnou na životní pojištění a v ostatních kategoriích nebude koho hodnotit :-)
Pokud je tím míněno ING, tak nevím jestli se trefíte, protože ING má své sítě a s makléři zas tolik nedělají (což je další parametr, který bude hodnocení ovlivńovat). Mimochodem, nevíte kde jsou nějaké výsledky ? Na serveru Komory nejsou a na serveru internetového sponzora taky ne.