Vlákno názorů k článku Okrádání nebo opomíjení? od Ela - Mám obdobnou opakovanou zkušenost z Carrefouru. Pokud si...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 6. 2002 15:30

    Ela (neregistrovaný)

    Mám obdobnou opakovanou zkušenost z Carrefouru. Pokud si na pokladně všimnu vyšší ceny a zvednu se k odporu, musím zaplatit účet v plné výši a na informacích vyreklamovat přeplatek, který mi prozatím vždy vrátili. Otázkou ale zůstává, kolikrát má zákazník šanci, hlavně u těch velkých nákupů, za kterými do všech těch hyper a supermarketů obvykle chodíme, toho šizunku si všimnout.

  • 20. 6. 2002 10:35

    Lenka (neregistrovaný)

    V Carrefouru nakupuji pravidelně a rozdíl v cenách inzerovaných na regále a které pak prochází pokladnou, bych řekla, že je na denním pořádku. Pravda je, že rozdíl mi vždy vrátili na info přepážce, ale když vám rozdíl dělá např. pětikorunu, čekejte tam frontu, když v řadě před vámi stojí zákazníci vyřizující řádné reklamace a taky, protože se jedná o Carrefour v Ústí nad Labem, řada Němců čekajících na vrácení DPH.Mám pocit, že razí heslo:"My se můžeme omluvit vždycky".Zaměstnanci tam totiž prochází řadou školení a jsou tak asertivní, že to až bolí.Ale heslem "náš zákazník - náš pán" se rozhodně neřídí.

  • 23. 6. 2004 13:25

    Zip (neregistrovaný)
    Me u CF Praha-Smichov dost zarazilo, ze jim to pomerne casto nebere karty. Kdyz rikam, ze na karte je zarucene limit, reknou mi, at si jdu vybrat do bankomatu vedle. To jednak dost odporuje filozofii karet, pripada mi to, ze bud maji mizerne zajistene spojeni s bankou nebo vadne terminaly a pak by to meli resit a nebo se pokousi prenest naklady na platbu kartou ze sebe na zakaznika, coz je cunarna a vcelku v rozporu s pouzitim kater. Nehlede k tomu, ze to zdrzuje jednak zaaznika a druhak vsechny lidi ve fronte. Priste jim tam asi necham nakup vyskladany a proste odejdu.... treba jim to casem dojde...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).