Mám obdobnou opakovanou zkušenost z Carrefouru. Pokud si na pokladně všimnu vyšší ceny a zvednu se k odporu, musím zaplatit účet v plné výši a na informacích vyreklamovat přeplatek, který mi prozatím vždy vrátili. Otázkou ale zůstává, kolikrát má zákazník šanci, hlavně u těch velkých nákupů, za kterými do všech těch hyper a supermarketů obvykle chodíme, toho šizunku si všimnout.
V Carrefouru nakupuji pravidelně a rozdíl v cenách inzerovaných na regále a které pak prochází pokladnou, bych řekla, že je na denním pořádku. Pravda je, že rozdíl mi vždy vrátili na info přepážce, ale když vám rozdíl dělá např. pětikorunu, čekejte tam frontu, když v řadě před vámi stojí zákazníci vyřizující řádné reklamace a taky, protože se jedná o Carrefour v Ústí nad Labem, řada Němců čekajících na vrácení DPH.Mám pocit, že razí heslo:"My se můžeme omluvit vždycky".Zaměstnanci tam totiž prochází řadou školení a jsou tak asertivní, že to až bolí.Ale heslem "náš zákazník - náš pán" se rozhodně neřídí.