Už řadu let jsem spokojeným klientem eBanky a drobné problémky spojené se zaregistrováním změny mého bydliště a telefonního čísla, které byly vyřešeny během deseti minut, jsou zcela zanedbatelné v porovnání s celkovým přístupem banky.
Poplatky ze začátku se mi zdály vysoké (na druhou stranu vysoký uživatelský komfort, který odpovídá mým představám), ale při dnešním srovnání už to není tak drastické. Nehledě na to, že účtovat si odchodné je prasárna (podobně jako v RaifeisenBank chtěli svého času deset tisíc korun na účtu, na které klient nesměl sáhnout, aby dostal kartu). Zlatý dukát bych ji mimo jiné udělil i proto, že jako banka orientovaná na elektronické bankovnictví má nejdelší otvírací dobu (v Ostravě do 8:00 do 20:00 každý pracovní den - pokud už to nezměnili, což mi ale nevadí) - a tohle považuji za jednoznačně kladený důraz na klienta a služby pro něj.
Take souhlasim s navrhem na udeleni Zlateho dukatu. Jsem student a za 15Kc/mesic mam uzasny komfort pro jakoukoliv praci s uctem. Je skvele platit obedy ve skolni jidelne mobilem. A to nepocitam skutecnost, ze vetsina vyznamnych ceskych internetovych obchodniku ma take ucty v eBance a kdyz jim platite prevodem, je to mnohem rychlejsi a levnejsi, nez pouzivat dobirku (embosovana platebni karta neprichazi v uvahu mimo jine diky veku - ji mi totiz 17).