Hlavní navigace

Názor k článku Odchod z banky si musíte zaplatit od MartinPP - Už řadu let jsem spokojeným klientem eBanky a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 2. 2002 6:21

    MartinPP (neregistrovaný)

    Už řadu let jsem spokojeným klientem eBanky a drobné problémky spojené se zaregistrováním změny mého bydliště a telefonního čísla, které byly vyřešeny během deseti minut, jsou zcela zanedbatelné v porovnání s celkovým přístupem banky.
    Poplatky ze začátku se mi zdály vysoké (na druhou stranu vysoký uživatelský komfort, který odpovídá mým představám), ale při dnešním srovnání už to není tak drastické. Nehledě na to, že účtovat si odchodné je prasárna (podobně jako v RaifeisenBank chtěli svého času deset tisíc korun na účtu, na které klient nesměl sáhnout, aby dostal kartu). Zlatý dukát bych ji mimo jiné udělil i proto, že jako banka orientovaná na elektronické bankovnictví má nejdelší otvírací dobu (v Ostravě do 8:00 do 20:00 každý pracovní den - pokud už to nezměnili, což mi ale nevadí) - a tohle považuji za jednoznačně kladený důraz na klienta a služby pro něj.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).