S mBank jsem maximálně spokojen, zatím vše funguje a většinu mých problémů vyřešili. mBank aktivně používám, mám kreditku i s pojištěním zadarmo (kdo jiný vám to dá?), debetku, transakce a bezvadné internetové bankovnictví, s kterého jsem nadšený (hlavně to na mobilu).
Kvalitní internetové a mobilní bankovnictví, kde mohu sledovat útratu nákladů je pro mě hlavní důvod, proč jsem u mBank. Na poplatcích (většinou informační sms) zaplatím řádově 20 Kč měsíčně, a i to slibuje mBank že změní push notifikacema do mobilu.
Vždycky tu čtu stížnosti od takových zvláštních klientů, typu: "vybíráme 10.000 Kč měsíčně, po 15 výběrech). To podle mě není normální chodit vybírat po 600 Kč. Já mám prostě v šuplíku 10.000 Kč měsíčně, a když začnou docházet, tak dojdu vybrat, vybírám 1x měsíčně, mBank mě neomezuje.
A hlavně, internetové bankovnictví je o mnoho lepší než v AirBank. Já třeba dost používám tu analýzu nákladů, automaticky mi to rozhodí do kategorií, monitorujete to příjmy a útraty a mám perfektní přehled.
To co si tu dost lidí neuvědomuje je fakt, že spousta klientů je s mBank spokojena, jen to nemusí všude vykřikovat...
Kolik ti platí? Takovéto příspěvek co lze přímo napsat na leták reklamy, nechceš raději dělat PR pořádně a trochu ubrat, když chválíš a neopisovat ty letáky :D
P.S. ty výhody co zde vychvaluješ má FIO a i ČS, u ostatních hádám mají taky, proč tedy děláš PR něčím co je už vlastně běžná služba?
Jestli vám, jako spokojenému klientovi nevadí, že vaše banka vyrostla na lži...
Seznam poplatkovych revoluci mBank:
0) 2007/11 vstup mBank do CR - "vse co je nyni zdarma bude zdarma az do konce sveta"
1) 2010/08 velka srpnova 2010 (konec světa asi nastal...) - zruseny 3 prevody zdarma, poplatek za 11+ odchozi platbu, ...
2) 2015/03 velka breznova 2015 - zpoplatneni vedeni platebnich karet + dalsi zdrazeni
3) 2016/09 velka zarijova 2016 - zpoplatneni prevodu z eMax, zvyseni limitu plneni/vyberu zdarma, ...