Tak se mi zdá, že měšec nějak přestává být seriózní:(( a probíhá na něm kampaň k diskreditaci ČPP. Pokud někdo chce posuzovat výhodnost/nevýhodnost povinného ručení pro ČPP, nechť se podívá na statistiky na www.mvcr.cz a zjistí, že za minulý rok je odhad způsobené hmotné škody je ve výši 8,24 mld. Kč. Dále stačí najít statistiky, jaká jsou u nás provozovaná vozidla a v jakých počtech, a i při uvažování nejnižších sazeb s bonusem u ČPP vyjde vybrané pojistné minimálně na 15 mld. Kč. Takže i kdyby škody v roce 2003 narostly na 10 mld. Kč, tak pořád zbývá 5 mld.Kč, což je na provoz+zisk stále dostatečně vysoká částka. Takže je otázkou, jestli spíš, než že sazby ČPP jsou příliš nízké, nejsou sazby ostatních pojišťoven příliš vysoké.
Jedná se pouze o podraz od Č.P.P., a.s., aby nalákala více klientů, kteří na to že udělali chybu přijdou až pozdě, většinou až při škodě, kdy Č.P.P.,a.s. špatně platí a tím samotného klienta sama poškozuje a klient má mnoho starostí a nedejbože souzení se!!! Kancelář pojistitelů navrhla sazby na tento rok a tyto sazby byly vysoké. Pojišťovny se rozhodly sazby snížit, pomoct klientům, no a Č.P.P., a.s. všechny podrazila. Lidi by měli uvažovat o tom zda zaplatit málo u někoho, kdo se takto chová nebo radši připlatit a nemět při případných škodách problém.
Jenom pro upřesnění. Pokud se jedná o povinné ručení, tak si nedělejte hlavu u koho si ho sjednáte. Z likvidátorem Vaší pojištovny se stejně setká pouze ten koho poškodíte. Pokud někdo poškodí Vás, musíte se bohužel dohadovat s tou pojišťovnou, kterou si zvolil ten kdo Vás poškodil. Takže v tomto ohledu je výběr nejlevnější pojištovny jediný správný postup!!
Ja jsem likvidoval skodu u CPP z havarijniho pojisteni, castka cca 180.000Kc. Od bouracky k zaplaceni bratru 13 mesicu. Dluzno ovsem podotknout, ze z toho 11 mesicu se tahlo vysetrovani (nakonec odlozeno bez urceni vinika) z duvodu neschopnosti a lenosti uredniku magistratu.
Nasledne zdrzeni nebylo zpusobeno neochotou platit, ale straslivym bordelem, ktery ma CPP v zalezitostech penez (vybirani pojistneho, vyplaceni, atd.). Pote co to napotreti poslali na spravny ucet uz bylo vse v poradku.
Clovek si uzije, ale nakonec sve penize dostane, takze bych celkovou zkusenost hodnotil jako kladnou. Koneckoncu jsem tam zatim nechal na pojistnem cca 60.000Kc (vcetne povinneho ruceni), takze jsem docela v plusu. :-)
Nizke sazby CPP jsou podle meho nazoru zpusobeny tim, ze CPP ve skutecnosti penize nenavidi, protoze kazi charakter. Jak jinak si mam vysvetlit, ze je musim rok co rok upominat, ze bych chtel zaplatit pojistne a jestli by mi tudiz nechteli poslat slozenku. :-)
1, Havarijní pojištění není povinné ručení. Proto story o jeho vyřizování ponechme stranou.
2, Pokud je povinné ručení tak nevýhodné, proč pojišťovny investují mnoho milónů z peněz do reklamy, místo aby s nimi naložili ve prospěch svých klientů ?
3, Pokud nějaká pojišťovna nedostojí svým závazkům z povinného ručení, neznamená to, že povinnost nahradit škodu přechází na škůdce. Viz zákon 168/1999 Sb.
4, V loňském roce běžela v TV reklama o nejlevnějším povinném ručení. Nebylo ale od ČPP, ale od jiné, velké, významné... . Byla to snad klamavá reklama?
5, To, že někdo určuje minimální ceny zavání kartelovou dohodou. Nebo snad ne?
6, To, že tuto cenu vyhlašuje ČKP nemá oporu v zákoně. Nebo je tam snad napsáno, že minimální ceny vyhlašuje ČKP ? Myslím, že je tam napsáno, že navýšení se odvíjí od inflačních vlivů (3 %?) a od škodního průběhu konkrétní kategorie. Což nějaký rozbor škodního průběhu, viděli jste ho někdy ? Opravdu si myslíte, že všechny kategorie vozidel mají nepříznivý škodní průběh ?
7, Pojišťovny mají ve svých pojistných podmínkách postupy, za kterých je možné navýšit pojistné. Myslíte, že své pojistné podmínky dodržují ? Co kdyby se někdo z klietů ozval a řekl by, že nebyly dodrženy pojistné podmínky (prokazatelné seznámení s navýšením pojistného) ani dána výpověď smlouvy ze strany pojišťovny a že tedy trvá na pojistné smlouvě s původními sazbami?
8, Bylo by příjemné, pokud by Měšec hájil zájmy klientů, nikoliv pojišťovacího lobby. Na to jsou asi jiné servery. Zájem klienta jako spotřebitele určitě není platit vyšší cenu jen proto, aby provozovatel pojištění nezkrachoval. Nebo snad máte jiný názor?