Vlákno názorů k článku Nestačí zaplatit opravu havarovaného auta. Pojišťovna musí nahradit i pokles tržní hodnoty od Fogyn - Soud vycházel z obvyklé tržní ceny vozidla. Zkoumal...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 2. 2019 12:21

    Fogyn (neregistrovaný)

    Soud vycházel z obvyklé tržní ceny vozidla. Zkoumal někdo skutečnou tržní cenu? Konkrétní vozidlo mohlo mít před nehodou nižší cenu, než obvyklou. Soud tak napomohl poškozenému k neoprávněné výhodě, případně škodě v opačném případě.

  • 23. 2. 2019 10:47

    Petr (neregistrovaný)

    Jakou neoprávněnou výhodu?! Je jasně vidět za koho kopete!!!!! Soud se zastal okrádaného Vy výhodo! Jak je možné že pojišťovny hodnotí všechna auta stejně a nehledí na skutečnou hodnotu vozu? Moje auto ohodnotili na 20000, odborník v autorizovaném servise na 160000!!!! Nehledí že máte auto v 100% stavu! Nehledáí že ve voze máte Webasto, zabezpečení proti krádeži a jiné doplňky přímo z výroby na zakázku! Vidíte ten rozdíl?! Odborník který auto skutečně prohlédl a pojišťovna která viděla maximálně fotky po bouračce!!! Pojišťovny vždy okrádali!

  • 23. 2. 2019 13:33

    veteranb (neregistrovaný)

    Petře, přečtěte si po sobě poslední větu Vašeho příspěvku:
    "Pojišťovny vždy okrádali!"
    Tak, jak jste to napsal, vychází, že pojišťovny byly okrádány (někým). Kdybyste napsal:
    "Pojišťovny vždy okrádaly!",
    to už znamená to, co jste asi měl na mysli, že pojišťovny samy někoho okrádaly. To je právě to kouzlo češtiny, záměna "i" a "y" naprosto mění význam celé věty. Proto je třeba tyto samohlásky správně používat

  • 23. 2. 2019 13:45

    ... (neregistrovaný)

    Větu "Pojišťovny vždy okrádaly!", lze chápat také tak, že pojišťovny byly vždy okrádány, ale že subjekty, které je okrádaly, byly rodu ženského, případně rodu mužského neživotného.

    Neboli, jak už řekl onehdy Smoljakův univerzální Žid Mareš, v němčině je to naprosto jasný a logický, kdežto český jazyk je sice libozvučný, ale domluviti se v něm je prakticky nemožné... :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).