Vlákno názorů k článku Nestačí zaplatit opravu havarovaného auta. Pojišťovna musí nahradit i pokles tržní hodnoty od zdeněk - Podívejte se, v roce 2007 se mi stala...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 2. 2019 21:50

    zdeněk (neregistrovaný)

    Podívejte se, v roce 2007 se mi stala následující příhoda: Koupil jsem z druhé ruky dodávku Ford Transit r.v. 1994. Já vím, nic moc, ale auto mi sloužilo spolehlivě a dobře k podnikání v zahradnických službách. Tehdy, přijel jsem k provozu firmy, odstavil auto s vlekem mimo vozovku na odstavnou plochu a odešel jsem otevřít vrata. V ten okamžik přistál na odstavném místě mimo vozovku Ford Siera s ožralým řidičem a srazil mou soupravu z odstavného místa do plotu a zdi a došlo ke zničení jak Fordu Transit, tak přívěsu a navíc k poškození zahradnického nářadí (profi sekačka za 50 tis, + motorové nářadí Stihl.
    Ačkoliv jsem dodávku koupil ojetou a dobře sloužila, přesto mi likvidátor pojišťovny stanovil náhradu cca na směšných 40tis, přičemž oprava u autorizovaného servisu stála 120 tis. Vlek posoudil na 5000 jako odepsaný. Ale co vlastně chci říci: pojišťovny ať kterékoliv , ignorují skutečnou hodnotu vozidla a jeho význam pro konkrétního majitele. Jednoduše řečeno- jezdilo před nehodou, - pojišťovno, uhraďte škodu natolik, aby zase jezdilo i po opravě a ne aby si člověk ne vlastní vinou musel doplatit 100.000 ,- navíc škodu, kterou vytvořil řidič pod vlivem alkoholu. A kdo na tom všem vydělal_ Zase jen ta pojišťovna.

  • 28. 2. 2019 22:27

    Jaromir

    Špatně se na to díváš Vávro,

    tím že ti dala pojištovna 30 000 jsi dostal nové náhradní díly, které zhodnotily vlastně tvou dodávku.

    A psychická újma tě zocelila.

    Vlastně bys jim měl ještě zaplatit a poděkovat!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).