U srovnávání cen za neomezené volání nejde brát v úvahu individuální potřeby. Já platím svému operátorovi 49 Kč měsíčně, mám v tom 40 volných minut a taky je všechny nevyčerpám, takže z mého pohledu mám neomezené volání za 49 Kč... Jde prostě o to, kolik zaplatíte, i kdybyste volal 24/7.
Ovšem nelze než plně souhlasit s tím, že i za 500 Kč měsíčně je to předražené. V zahraničí (např. Nizozemí) je neomezené volání s několika GB dat v ceně za 10 EUR. Taky mě docela štve, že se celé roky nikdo nezabývá evidentním kartelem - jinak by ceny už dávno musely spadnout ze sedmi stovek na oněch 200, maximálně 300 Kč.
Ani neomezené tarify nejsou neomezené. Takže pokdu byste chtěl zjistit, kolik zaplatíte kdybyste volal 24×7, tak jsou to o několik řádů vyšší částky, než stojí „neomezený paušál“.
V podmínkách se dočtete, že neomezený paušál není neomezený, ale má svůj limit – byť velmi vysoký. Ale ten limit je stále mnohem méně, než volání 24 hodin denně po celý měsíc.
Takže ono to srovnání i neomzených tarifů je vlastně lživé.
Strop je pokud vím 10.000 minut a 10.000 SMS.
Což uprimne jsou hodnoty, které proste nelze vycerpat na jednom telefonním čísle, pokud jste clovek a ne pocitacovy program.
A pro GSM ústředny callcenter zkratka tenhle tarif neni a celkem chápu, ze takovéto pouzivani SIM karty operátor nechce umožnovat
V březnu mi skončila smlouva u TM. Nebyli schopní/ochotní mi nabídnout něco rozumného, takže jsem oslovil konkurenci. Teď mám u Vodafonu neomezený Business Red za 299 včetně DPH, smlouva na dva roky. Tak to jen abyste věděli, až s nimi budete vyjednávat, kam až jsou ochotní jít...