Carsharing je na houby. Resp. se vyplatí pouze těm, co ty auta vlastní nebo člověku, který ho fakt potřebuje tak 1x do měsíce. Nenajedu sice moc kilometrů, ale za to téměř každý den mám pojížďky po Brně. Prostě udělám práci, sednu do auta, jedu k zákazníkovi nebo se zásilkama a tak. Pokud si připočtu, že budu někde jezdit MHDčkem pro auto a pak ho zase jezdit vracet, tak to vůbec nemá opodstatnění. A pokud potřebuju jet přes půl republiky, tak se to prodraží neuvěřitelně, vyplatí se to pouze v případě, že jedu hned zpět. Abych platil den dva stání auta, který si stejně nikdo jinej nepůjčí, to fakt ne. To už vyjde levněji si koupit byznys class v Railjetu a zbytek dojet taxíkem. A dívám se, že už to začíná - chceme parkovací místa, chceme dotace... nemluvě o tom, že to nemá pořešený autosedačky, ty opravdu vozit MHDčkem nebudu. Takže je to fakt využitelné tak maximálně na nějaký jednodenní výlet nebo si zajet na nákup a to je hodně málo. O nátlakovce Rekola, jejichž kola se válí v Brně u každé druhé lampy a překáží u přechodů, se rozepisovat nebudu.