Nebyl by k tomuhle nejaky vypocet? Protoze at delam co delam, tak mi to nevychazi. Kdyz vezmu nejbeznejsi auto Octavii a budu si platit ten mesicni pausal, tak jen za pausal a kilometry dam za rok 50000. A to vubec nepocitam rezervovane hodiny. Kdyz vyrazim autem treba na vikend na chatu, tak dam skoro litr jen za "rezervaci". Uz jenom samotna jizda autem me na poplatku za rezervaci bude stat cca 5000. Kdyz ale vezmu nejaky rozumny scenar(jako ze nekam jedu abych tam neco videl/udelal/navstivil), tak budu mit auto rezervovano treba na dobu v prumeru ctyrikrat delsi, nez kolik stravim na ceste.
Celkem me to teda prijde na 70 tisic rocne.
No a ted normalni auto: Za benzin, povinne a havarijni dam 30 tisic. Rozdil 40 tisic. Za 200 k koupim tri roky starou oktavku ve slusnem stavu a za 5 let ji jeste za 100 prodam. I kdyz do auta treba za tu dobu 50 vrazim, tak jsem porad padesat tisic v plusu oproti pujcovne. Nemusim se stresovat s tim, kde mam kdy vratit auto, nemusim pro nej slapat kilometr a bude vzdy v takovem stavu, v jakem jsem ho tam nechal.
Zdroj: jejich cenik http://www.autonapul.org/sites/default/files/pdfs/cenik.pdf
Jo, taky mi to přijde drahý, tady http://www.cng-autopujcovna.cz/ si na oktávku na víkend půjčím za patnáct stovek a pak platí už jen plyn cca korunu za kilometr, u auto na půl dám cca to samé jen za tu hodinovou sazbu, kilometr je šestkrát tak drahý. V pracovní den to možná vyjde líp, auto na půl nemá víkendové slevy.