Hlavní navigace

Názor k článku Neměla jsem škodu, vrátíte mi zaplacené pojistné? Aneb letošní perličky z pojišťoven od anonym - Já Vás chápu,je to složité. Nebudu popírat,jsem z...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 4. 1. 2019 16:07

    bez přezdívky

    Já Vás chápu,je to složité. Nebudu popírat,jsem z branže.Můj klient ,můj pán. Od klienta chci nejprve vědět co potřebuje pojistit,o co má obavy a zbytek je na mě.Mojí povinností je připravit optimální zajištění za které se nebudu v případě pojistné události stydět především já,protože zrovna klient spoléhá na to,že bude uspokojen s pojistným plněním. Každý z branže přesně ví,s čím za ním klient přijde,a nechci být v roli ,že mu řeknu,že to zrovna zajištěno nemá. Jedině tak si klienta udržím a nebude mi pendlovat od pojišťovny k pojišťovně. Jsem tu od toho,abych klientovi následně pomohl k tomu,na co čeká. Nebudu mu recitovat,že na tohle je výluka.Pomůžu mu a poradím, jsem tu od toho.Chci pouze spokojeného klienta,protože jen spokojený klient mi dá doporučení.V tutu chvíli nekouká na to,jestli jeho pojistka je o 50 kč dražšší než má soused.Prodávám své jméno,ne jméno pojišťovny.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).