No nevím, ale použití I-PIN se 4 číslicemi a ještě nejasným omezením, které kombinace jsou zakázány místo rozumně dlouhého hesla pro přihlášení vidím jako problém.
Ignorování písemného nesouhlasu (byť E-mailem s potvrzeným přijetím a nahráním dokumentu do bankovnictví) se změnou části podmínek zaslaného několik pracovních dní před termínem také.
Při pokusu kliknutí na ikonu nastavení v bankovnictví se objeví jen hláška: Omlouváme se, někde se stala chyba. Kontaktujte nás prosím na Klientské lince +420 412 440 000 (7-22 hod). Děkujeme za pochopení.
Možnost rušení účtu stejně jako v původním bankovnictví EQUA nevidím, naopak u spořících účtů bez časového omezení najednou přibyla položka "výpověď", jejíž funkčnost z tohoto důvodu nechápu.
Minulý týden ještě před převodem (tuším ve čtvrtek) nešlo kartou platit on-line v zahraničním eShopu z důvodu nedostatečného zůstatku, i když na účtu peníze byly a (případný týdenní) limit tehdy ještě určitě překročen nebyl.
Co funguje je převod tokenu karty v Google Pay, trochu jsem čekal, že ani to nepůjde a kartu bude nutné přidat znovu.
Jsem zvědavý, od kdy ex-EQUA zákazníkům zpoplatní přihlašovací SMS, a zavedou další RB vychytávky, asi brzy. Použil bych bankovní mobilitu, ale budu muset min. 3 měsíce počkat na případné vratky ze zahraniho eShopu v případě ztrát zásilek...
Ještě doplnění, příspěvek už nelze editovat: chyba je pravděpodobně způsobena použitým prohlížečem, v Google Chrome se v anonymním okně neprojevuje.
A perlička na závěr, jako má pobočka mi byla přes bydliště v krajském městě a min. 3 pobočky v něm přiřazena pobočka v malém městě v rámci kraje cca 30 km daleko (byl jsem nasměrován zákaznickou linkou - Moje kontakty -> Bankéř/pobočka), a příjmení bankéřky je symbolické, evokujícím finanční neúspěchy (nomen omen).
15. 11. 2022, 09:36 editováno autorem komentáře