1) Pokud si klient nejprve aktivuje (nové) mobil.bankovnictví v Raiffce (přes MB Equa), které v mém případě proběhlo bez závad, musí si pak internetové bankovnictví Raiffky otevřít rovnou přes web Raiffky. Nesmí se již pokoušet vstoupit do svého původního IB Equa. To mne poněkud zmátlo, protože v pokynech to vypadalo tak, že aktivaci (migraci) si klient provede jakoby odděleně, tj. samostatně pro MB a IB.
2) Za nepovedené považuji původní oznámení Equa, že příchozí platby např. mzdy, platu nebo důchodu ČSSZ, různých dávek atp. si budou muset klienti znovu zařídit, tj. plátcům oznámit nové číslo účtu (za lomítkem, tj. 5500), avšak teď o víkendu se ve zprávách na specializ.portálech uvádí, že se Equa, resp. Raiffka přece jen dohodly s plátci, jako je Česká správa sociál.zabezp., Úřad práce ČR atp., a sám klient nebude muset nic vyřizovat.