Vlákno názorů k článku Někteří klienti Equa bank jsou z převodu do Raiffky rozladěni. Migraci však banka zvládla od Lodomér - 1) Pokud si klient nejprve aktivuje (nové) mobil.bankovnictví...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 11. 2022 15:08

    Lodomér

    1) Pokud si klient nejprve aktivuje (nové) mobil.bankovnictví v Raiffce (přes MB Equa), které v mém případě proběhlo bez závad, musí si pak internetové bankovnictví Raiffky otevřít rovnou přes web Raiffky. Nesmí se již pokoušet vstoupit do svého původního IB Equa. To mne poněkud zmátlo, protože v pokynech to vypadalo tak, že aktivaci (migraci) si klient provede jakoby odděleně, tj. samostatně pro MB a IB.

    2) Za nepovedené považuji původní oznámení Equa, že příchozí platby např. mzdy, platu nebo důchodu ČSSZ, různých dávek atp. si budou muset klienti znovu zařídit, tj. plátcům oznámit nové číslo účtu (za lomítkem, tj. 5500), avšak teď o víkendu se ve zprávách na specializ.portálech uvádí, že se Equa, resp. Raiffka přece jen dohodly s plátci, jako je Česká správa sociál.zabezp., Úřad práce ČR atp., a sám klient nebude muset nic vyřizovat.

  • 14. 11. 2022 15:35

    Milos1975

    Ad 2) Ve většině zaměstnání bude ale nutné (či vhodné) změnu čísla za lomítkem nahlásit. Automaticky si to změní asi jen některé státní organizace a velké podniky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).