Jsem celkem rád, že jsem byl vstřícný ke všem poradcům, co u mě byli. Pan Budil se svým kolegou u mne též byli, kde u mne pan Budil provedl sběr dat a jeho kolega ( zřejmě nováček,který se měl zaškolit), tak se mnou pak dotahoval projekt. Odnesl jsem si zněj skvělé IŽP, za 3 tisíce... ještě, že ke mě pak přišel jeden pán z OVB(asi za 2 měsíce) a vše mi vysvětlil, proč IŽP za 3 tisíce ne a proč zvolit investování jiným způsobem. Celkem by mě zajímalo, jak to pana Budila s kolegou dostalo, když mi poté volali asi 5x denně. Kolik mohli ztratit na provizích?
Tohle byva dost rozdilne u rozdilnych typu produktu. Treba produkty site na miru ZFP, jako jejich zivotni pojistka u Aegonu ma provizi ma ve vizi trech let. Ono se to postupne rozpusti v celem MLM, takze pak na samotneho vstoupivsiho hejla vybude ten cca. 1 rok provizi jako "bonus" pro neho jako prodejce.
To se totiz skryva za onim: "Specialni produkt vyvynuty specialne pro nasi spolecnost a nase klienty." Samozrejme ze "nespecialni" produkt, ktery by banka nabizela na pobockach si pres tyto "poradenske" firmy nezridite. A z husta maji tyto "specialni" produkty sice mensi poplatky (to je to co vam razi do oci v ceniku), ale zpusob vytvareni pocatecnich jednotek (ktery je popsany v textu a spatne se srovnava) jim to vynahradi, protoze ty se tvori dva i tri roky.
no tak to nevím, kde ste na to přišel, já teda rozhodně nedostávám provizi ve výši ročního příspěvku klienta.. to zase sestupte nohama zpátky na zem a když vypuštíte něco takového, tak si to ověřte.. může se to lišit poradenská firma od poradenský firmy, ale takovejhle vývar za to fakt není..
ztratili všecko.. děkuji za chválu OVB.. ano, pracuji pro tuto společnost, a nikdy sem neudělala nic, za co bych se musela stydět. každá moje poradenská schůzka je vedena jak nejlépe umím a když neumím, neváhám přijít za klientem znovu se svým nadřízeným /(nechci tim říct, že nevím nic, ale pokud se jedná o složitější případ, tak prostě rada se občas šikne, že).. mrzí mě, že naše práce se stala zdrojem prachů pro prasata, který napálej klientovi, stejně jako Vám, investičko za 3litry a kliente potenti se.. druhá věc je to, že když si tady tak lidi svorně stěžujete, tak proč ste to teda podepsali? na diskuzi je každej hrdina, ale říct hele sorry, já to nechci, to je asi problém.. nejvíc tomu nerozumím, pokud poradce poradí IŽP za XXXtisíc a klient nemá co jíst (počítat snad kolik mu zbyde z výplaty, to snad jako každej zvládne, ne), ale podepíše.. to pak není jen o poradci, ale i o klientovi..