Rovnou přiznávám, že jsem mírně zaujatý, jelikož pracuji pro Generali.
Fakt by mne zajímalo, kde si autor ověřoval své informace? Protože, konkrétně u Generali uvedl několik špatných informací.
Co se týče nabídky, tak varianty povinného ručení Generali jsou tyto:
Základ
limity pojistného plnění 35/35 mil. Kč nebo 50/50 mil. Kč nebo 100/100 mil. Kč
asistenční služby základní
Komplet
limity pojistného plnění 70/70 mil. Kč nebo 150/150 mil. Kč
asistenční služby základní
asistenční služby rozšířené
pojištění střetu se zvěří
Exkluziv
limity pojistného plnění 100/100 mil. Kč nebo 200/200 mil. Kč
asistenční služby základní
asistenční služby rozšířené
pojištění střetu se zvěří
náhradní vozidlo
úrazové pojištění řidiče
Exkluziv Plus
limity pojistného plnění 100/100 mil. Kč nebo 200/200 mil. Kč
asistenční služby základní
asistenční služby rozšířené
pojištění střetu se zvěří
náhradní vozidlo
úrazové pojištění řidiče
hlodavci
garance ceny 3 roky
pro ověření odkaz na oficiální stránky: http://www.generali.cz/clanky/povinne-ruceni
Díky uvedeným nesrovnalostem - je celé srovnání povinného ručení zavádějící. A pochybuji, že chyby jsou pouze u jedné pojišťovny.
Online sjednavač jsem nezpochybňoval - tam samozřejmě pravdu máte - omlouvám se pokud to vyznělo jinak.
Šlo mi opravdu o následnou tabulku, kde porovnáváte co jednotlivé pojišťovny umí a co nikoliv. Zde jsou zmíněné nepřesnosti.
Ani Axa nenabízí pouze jednu variantu limitů plnění. Jejich nabídka:
STANDARD
(35 mil. Kč pro škody na majetku, 35 mil. Kč pro újmy vzniklé ub
lížením na zdraví či usmrcením)
•
STANDARD PLUS
(70 mil. Kč pro škody na majetku, 70 mil. Kč pro újmy vzniklé ub
lížením na zdraví či usmrcením)
•
STANDARD MAXI
(140 mil. Kč pro škody na majetku, 140 mil. Kč pro újmy vzniklé
ublížením na zdraví či usmrcením)
Viz.: https://www.axa.cz/produkty/auto/povinne-ruceni/obsah/vyhody/
podrobnosti na straně č.1 viz.:
https://www.axa.cz/produkty/auto/dokumenty-ke-stazeni/obsah/dokumenty-ke-stazeni/informace-pro-klienta-%281%29/informace-pro-klienta/informace-pro-klienta-k-produktu-auto-go.aspx/
Na druhou stranu například na odkazované stránce Generali jsem nenašel PODMÍNKY onoho bonusu - pojištění proti střetu se zvěří. Spoluúčast, limity, co doložit... Ani jiných "bonusů". Jistě, ony tam někde budou. Asi. Ale že nejsou úplně lehce k nalezení je samo o sobě výmluvné.
Takže ono těžko něco sepisovat, když pojišťovny používají různé prodejní kanály s různými cenami a podmínkami, a podmínek je obtížné se dopátrat.
No je mi to jasné, že cílem je, aby marketing měl co inzerovat, jestli to má i nějakou hodnotu, to už je zase nežádoucí se ptát.
zvláštní, že jste je nenašel. Jsou součástí VPP HAV 2016/03
konkrétně na str. 8, bod 6. Pojištění poškození vozidla při střetu se zvířetem
http://www.generali.cz/soubory/82SE8F/99%2060%2010%2013%2003-16%20v04_VPP%20HAV.pdf
A konkrétně tyto pojistné podmínky jsou přímo ke stažení na odkazu, který jsem uvedl.
Asi pochopíte - že webové stránky nejsou náhražkou pojistných podmínek. Jejich účelem je stručně a přehledně informovat o zásadních výhodách nabídky (bez ohledu na obor). A jelikož nezle veškeré informace uvést na web - vždy na těchto stránkách naleznete pojistné podmínky ke stažení, kde si můžete informace dohledat. Nebo je zde uvedeno kontaktní spojení, které můžete využít, abyste se k požadované informaci dostal bez nutnosti hledání.
No vida, je to tam schované. Já to hledal pod Všeobecnými podmínkami k pojištění zodpovědnosti, když je to bonus k zodpovědnosti.
A o tom to je, tohle nikdo nemůže prohledávat u všech pojišťoven, to není únosné.
Je mi to jasné, chápu to, že není smyslem webových stránek poskytnout rychlé a jasné informace. Smyslem je přitáhnout lidi k prodejci, a jak už tam osobně je, takový člověk jde daleko lépe zpracovat.
Mimochodem, smlouva je to jak od realitky. Pojištěnec je povinen čekat na příjezd Generali, jinak výluka, ale Generali nemá stanovenu lhůtu, kdy se musí od nahlášení dostavit.
Ono už teď má Policie 4 auta na kraj na sepisování a dokumentaci nehod, takže jestli k vám dorazí za hodinu, tak si můžete gratulovat. Kolik jich má Generali, a jak jsou rozmístěná? Zvláště pak když je pro Generali výhodné, tak si to sama nastavila, aby nejezdili příliš rychle. Když poškozený vydrží dost dlouho, Generali ušetřila za mzdové náklady a za auta, je jich potřeba méně. A když nevydrží, tak i za plnění.
" Nebo je zde uvedeno kontaktní spojení, které můžete využít, abyste se k požadované informaci dostal bez nutnosti hledání."
Asi takhle: tak si to jako klient figurant někdy zkus. V pojišťovně, bance... Odkývají ústně osobně, či do nenahrávaného telefonátu cokoli, přestože v podmínkách, když je člověk najde, je opačné, odpověď dají cosi jako "je to na internetu".