Hlavní navigace

Názor k článku Nejlevnější online povinné ručení? Rozdíl je i 20 tisíc ročně (TEST) od * - No vida, je to tam schované. Já to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 5. 2016 17:42

    * (neregistrovaný) 193.35.105.---

    No vida, je to tam schované. Já to hledal pod Všeobecnými podmínkami k pojištění zodpovědnosti, když je to bonus k zodpovědnosti.

    A o tom to je, tohle nikdo nemůže prohledávat u všech pojišťoven, to není únosné.
    Je mi to jasné, chápu to, že není smyslem webových stránek poskytnout rychlé a jasné informace. Smyslem je přitáhnout lidi k prodejci, a jak už tam osobně je, takový člověk jde daleko lépe zpracovat.

    Mimochodem, smlouva je to jak od realitky. Pojištěnec je povinen čekat na příjezd Generali, jinak výluka, ale Generali nemá stanovenu lhůtu, kdy se musí od nahlášení dostavit.
    Ono už teď má Policie 4 auta na kraj na sepisování a dokumentaci nehod, takže jestli k vám dorazí za hodinu, tak si můžete gratulovat. Kolik jich má Generali, a jak jsou rozmístěná? Zvláště pak když je pro Generali výhodné, tak si to sama nastavila, aby nejezdili příliš rychle. Když poškozený vydrží dost dlouho, Generali ušetřila za mzdové náklady a za auta, je jich potřeba méně. A když nevydrží, tak i za plnění.

    " Nebo je zde uvedeno kontaktní spojení, které můžete využít, abyste se k požadované informaci dostal bez nutnosti hledání."
    Asi takhle: tak si to jako klient figurant někdy zkus. V pojišťovně, bance... Odkývají ústně osobně, či do nenahrávaného telefonátu cokoli, přestože v podmínkách, když je člověk najde, je opačné, odpověď dají cosi jako "je to na internetu".

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).