Tak tohle je rána pod pás. To jsem opravdu nečekal. Okamžitě jdu zrušit NETbanku. Škoda, že jsem si před týdnem nechal obnovit platební kartu. Odjíždím dnes totiž do zahraničí a chtěl jsem mít s sebou nějakou pojistku.
No až se za 3 týdny vrátím, budu uvažovat o zrušení účtu a vrátím se ke vkladní knížce.
Ja už jsem jim poslal mail, že pokud budou chtít za Netbanku platit, tak já budu vyžadovat funkční produkt a ne nedodělek, co si bez MS ani nevrzne. Naštěstí je již dnes má funkční internetbanking (nikoliv Explorer banking) řada bank.
Mě se to podařilo s veškerým vypětím rozběhat až po roce, co to zavedli, a bez problémů jsem se bez toho odešel. Vlastně jsem ho měl jenom proto, že to bylo zadarmo. Takže když to zruším, tak o nic nepřijdu.
Víc mě vadí ten 30 Kč poplatek za vedení účtu. Kdybych neměl spořící konto u ING, kde je podmínkou mít někde bankovní účet, tak to ještě dneska zruším. Až se vrátím z dovolené budu si muset spočítat, jestli se mi to ING konto ještě vyplatí. Pokud zjistím, že ne, zruším ho a založím si vkladní knížku.
Rodiče jí mají u Poštovní spořitelny, chodí jim na ni výplata, bez jakýchkoliv poplatků vybírají na každé poště, vlastně jim vůbec nic nechybí.
Hlavně jako sprosťárnu beru zveřejnění těchto informací v den, kdy začaly platit. Kdybych je znal minulý týden, tak jsem si ani nenechával obnovit Visa kartu.
Myslím, že o "serióznosti" nových majitelů banky svědčí jednak to, že ještě včera byl na netu ceník platný od 1.8.2003 a jednak to, že na stránkách ŽIBA není o novém ceníku ani zmínka - jestli tě to, blbý kliente, zajímá, tak se každý den pěkně podívej do ceníčku, jestli jsme ho potichoučku nezměnili... :-(((.
tenhle problem s "tichym" zverejnovanim novych cenniku byl v ŽIBE odjakziva ... uz nekolikrate jsme je upozornoval na to ze to neni ferove vuci klientum a vzdy jsme skoncil na to ze ve smlouve maji napsano ze maji cenik vyvesovat vhodnym zpusobema a ze ten ŽB povazuje vyveseni ceniku na pobockach kde je mozno si ho vzdy zkontrolovat, pripadne lezt kazdy den na internet a koukat jeslti se tma neco nezmenilo.
jen si nedovedu predstavit jak mam kontrolovat co se v tom ceniku zmenilo a co ne. proste ŽB je v tomto ztelesneny chaos a me se to jedsnani nelibi. nastesti jsme ucet uz zrusil, takze mam od nich klid.
o jejich "funkcni a vymakane" netbance ani snad nema cenu mluvit, natoz za ni jeste platit.
Nové ceny budou platné pro stávající klienty až od 1.11.2003 a měli by jsme prý v polovině října o tom být informováni dopisem. Pro nové klienty platí už od 1.10.203
Kubajs
Ceník platný od 1.10.2003 a klienty budou informovat už v půlce října? A jakápak je výpovědní lhůta? BTW moje babička říkávala něco o křížku a funuse...
Zdravim ctenare Mesce z Dominikanske republiky :-}}} Tohle tema me tak vyvedlo z miry, ze jsem se rozhodl reagovat i takhle na dalku.
Netbanku jsem rusil jeste pred odjezdem, az se vratim budu se tesit ze redakce zpracuje nejaky prehled podle vzoru jaky uz tady v diskusi padl.
Me by vyhovovalo toto: 1 prichozi platba {vyplata], 1 odchozi platba {SIPO} a 1 prosty prevod na ucet. Pro jistotu vsechno z a do cizi banky. K tomu vedeni uctu s minimalne 1/4 letnimi vypisy. A 2 vybery v mesici {nejvyhodnejsim zpusobem - je jedno jestli bankomatem nebo na prepazce, proste co bude levnejsi}.
Zdravíme věrného čtenáře do Dominikánské republiky. Na tématu "nejlevnější banka pro nejnutnější potřeby" pracujeme a článek přineseme v nejbližší době.