jsem taky velmi postižen. Ale mám návrh. Mohl by měšec provést aktuální srovnání bankovních produktů na trhu? Navrhuji ale trochu jiné podmínky než ty, které se obvykle používají. A to : žádných 10-20 příkazů měsíčně atd., ale vedení účtu zaměstnance, který ho mít musí (výplata), ale chce platit co nejmíň - tj. pár inkasních svolení (SIPO, škola ...), max. 1-2 příkazy k úhradě. Ostatní platby v hotovosti - tu získat velkými výběry na kartu (po cca. 10000 - 30000,- Kč). Podotýkám znovu - cílem není používat v maximální míře banku (drahé služby), ale minimalizovat nutné náklady.
Pak je otazka, jestli vubec sluzeb takovychto "bank" pouzivat. Bohuzel vyplata se nekam poslat musi, najem apod. je treba taky platit (postovni poukazka je velmi draha) apod. Vyse poplatku je nehorazna, ovsem plne zapadajici do koloritu zdejsiho ""trhu bankovnich sluzeb"". Ne ze by banky nemely znalosti nebo technologie, ale vlada i kontrolni organy nic nedelaji, tak proc by cenu nezvysovaly. V CR je prece mozne vsechno.
no ... ja uz asi ne, nebot jsme beztak prozirave 29.9. ucet u ZB s konecnou platnosti zrusil.
priznam se ze tma byl pouze jako zalozni, coz mi za 10 kc mesicne vyhovovalo, ale takhle uz ani nehodou.
jinak mam uet u ČS uz nejaky mesic a lec jsme na ni pred tim neskutecne nadaval, musim rici ze po vstupu erste bank do tohohle "ustavu" je to tam o moc lepsi. cenove nejsou ani niz ani vys nez ostatni banky, ale nejdrazsi nejsou. naopak maji slusne sluzby a naroszil treba od jeBanky a mnoha dalsich jsme tam nemel nejmensi problemy s uverem, pujckou apod. coz je pro me hodne dulezity fakt. vedeni uctu neni tedy to jedine na co je potreba koukat, ale jsou to prave i tyto sluzby ktere potrebujete jednou za cas, ale teprve ve chvili kdy je chcete vlastne zjistite na co vam vase soucasna banka je ... a ja zjistiol ze jak jeBanka, tak ŽB, tak KB se na me ze dne na den coby na klienta ktery byl u nich leta "vyprdli". ČS v tomto smeru nevahala a tim u ve vyhrala v boji o klienta v pomeru sluzby-cena-vykon-ochota.
!!!!Majitel účtu: Koukám,že ŽIBA rozpoutala svým novým ceníkem žhavou debatu. Navrhuji redakci Měšce zaslat ji do banky:-).Už jsem si stěžoval přes web formulář banky, oni to sice stejně nečtou,ale aspoň jim zaspamujeme systém. Před měsícem jsem četl,jak UniKraduTo aplikuje svoje know-how a dynamický investor zlevní služby. A je to tady!!! Teď jim to nové logo budeme muset všichni zaplatit. Netbanku jsem naštěští už zrušil a Telebanku rovněž. Nechci dělat reklamu Spořce, ale když jsem se díval na demo jejich internetbanky, tak je to úplně o něčem jiném. Mám z toho hodně špatný pocit, jestli teď všichni zrušíme účty, tak to tam dopadne jak v UnionBance. Na druhou stranu, kam jít jinam. Pokud budu používat samoobslužnou zónu,tak mě to vyjde poplatkově stejně,jako v jiných bankách.
Doufám, že následující myšlenku nebude číst někdo z magormentu. Jakto, že nezdražili zrušení účtu, to nechápu, asi zapomněli. A tak pozor, abychom se nedočkali změny příští měsíc.
Připojuji se k protestu a navrhuji oblehnout vozovými hradbami Příkopy. Jenže my máme jenom cepy a oni rakety.