Po srovnání je pro mě pořád ŽB nejvýhodnější. Zvolil jsem si Forte. Přes účet mně projde měsíčně i 30 transakcí (příchozí, odchozí, inkasa atd.) a zásadně vyžaduji embosovanou kartu s pojištěním. Pro mě - aktivního klienta - byla výhodná HVB s kontem Komfort. Teď to Forte přímo nahrazuje a v lepším vydání. Navíc často potřebuji vložit (nemalou) hotovost právě v době, kdy má banka zavřeno. Samoobslužná zóna to však řeší. Takže po zvážení všech pro a proti končím s eBankou (která sice je teď o facku levnější, ale je otázkou, na jak dlouho, když je pořád ve ztrátě) a Českou spořitelnou, kde se mi nelíbí 7 Kč za příchozí platby a 6 Kč za vklad hotovosti. Nechám si jen ŽB a Volksbank, protože má vynikající cenu za výběry z bankomatů (5,- Kč kdekoliv).
Za slušnou službu si nechat slušně zaplatit - proč ne. IMHO to není pouze o penězích, ale i (a možná hlavně) o tom, že se bankovní instituce ke svým klientům zachová jako Zepter nebo Herbalife. Zkrátka je má za úplné idioty a nestojí jim za to chovat se k nim slušně. Možná jsem ješitný (i když si to nemyslím), ale od banky bych očekával seriózní přístup ke klientovi. A Hrabanku jsem si pochvaloval proto, že až na vyjímky se ke mně dosud slušně chovala.
Souhlas. V pátek jsem dostal výpis z účtu. Třetina poslední stránky je blábol o novém logu a kvalitách skupiny UniCretino Italiano. O existenci nového ceníku ani písmenko.
BTW jak přišel autor článku na to, že pro stávající klienty platí nový ceník až za měsíc? Na stránkách HraBanky jsem o tom žádnou zmínku nenašel.
TAKY JSEM SE PODIVIL, JEDINÁ POVINNÁ KOMUNKACE BANKY S KLIENTEM JE VÝPIS ÚČTU, A ANI SE NEZMÍNILI O NOVÝCH, LEPŠÍCH, BĚLEJŠÍCH CENÁCH.
ZAVŘÍT JE AŽ ZČERNAJÍ.
Na Internetu o tom skutečně zmínka není (nebo alespoň v době psaní článku nebyla). Informaci o platnosti nového ceníku pro stávající klienty jsem obdržel při telefonickém ověřování informací z banky.