U Živnobanky mi zdraží služby o 200%, tohle je legální ???????????
Nění pochyb, že jde o kartely. Zajímavé je, že banky, jejichž pobočky sídlí blízko sebe všechny najednou transformují ceník.
Proč by nenechali přesouvat klienty, vždyť za zrušení účtu následuje tučná odměna!
A za půl roku...cupiti jinam...další tučná odměna, ale vlastně co to povídám, založení účtu je přeci zdarma GRRRRRRRRRR :<<<<|
Může tuhle aktivitu prošetřit nějaký úřad??? Vždyť normální je zvýšit cenu max. o 20%.
Raiffeisen banka to má teď asi nejlepší (kombinace účet+ebanking) v rámci balíčku, ale bude tomu tak i za půl roku?
Před rokem jsem zdrhnul z jeBanky právě k ŽIBA kvůli nehorázným poplatkům a zhůvěřilému chování magormantu banky vůči klientům. Teď mi ŽIBA zavede 60 Kč poplatků a jeBanka by mně naopak 64 Kč odpustila. Zhůvěřilost magormentu se jistě dostaví taky.
V tomhle státě je naprosto zbytečné měnit banku, nejdéle do roka jste stejně tam (nebo spíš ještě ve větších srač...), kde jste byli původně :-(((.
Je to opruz. Už i v ŽB bance zaplatíte za to, že jí dáte své peníze k dispozici. Fakt super.
A 30Kč měsíčně za NetBanku mě dost žere, když jí ani nejsou schopni rozběhat v Mozille. Když to bylo zadarmo, tak jsem si říkal, že uhánět je nemá smysl, ale abych platil za paskvil, kvůli kterému musím neustále stahovat záplaty a používat program, který jinak celý rok nevidím, to opravdu ne.
Nejhorsi je, ze zakaznik je v pasti. Jasne, muzu si vybrat, jestli z te banky odejdu nebo nikoli. Tech 100 Kc za zruseni uctu mne tolik netrapi (a patrne by je ze mne ani nedostali), ale co mi vadi vice je to, ze se mi v srpnu obnovila VISA Classic a ze jsem na rok dopredu zaplatil za jeji vedeni 900 Kc, coz pripadne prijde vnivec.
Bohuzel, je to tak, ze banky jsou institucionalizovane svine, obdobne jako autobazary nebo treba retailove retezce - banka sama o sobe vam s nicim nepomuze a pokud ano, tak vas za to vysaje tak, ze vam z toho dobre rozhodne nebude. Nechat si platit za to, ze jim pujcim sve penize, je opravdu nehorazne. V breznu 2002 jsem ze stejneho duvodu utekl od EB. Nynejsi utek od ZB pro mne bude mnohem komplikovanejsi (ac jim nic nedluzim).
Nevim, ja zvazuju navrat do ebanky s tim, ze zalozim ucet pouze v pripade, bude-li zarucena ona sleva po celou dobu trvani smlouvy. Nebude-li tomu tak, pak proste ucet mit nebudu... Zakonik prace mi dava plne pravo dostavat mzdu v hotovosti, dluh na kreditce muzu taky platit hotovosti... V hotovosti muzu nakupovat i podilove listy ruznych IF, v hotovosti muzu platit stavebni sporeni, elektrina se da zaplatit kreditkou, takze zbyva uz doresit jen najemne.
Obávám se, že nápad vrátit se do jeBanky není nejlepší, protože bezhlavé jednání magormantu banky nejspíš naznačuje, že na tom banka není nejlépe. Nebo Vám připadají výplody mozků magormantu (nejdřív zrušíme vedení účtu zdarma při určitém zůstatku, za pár měsíců pro změnu zavedeme vedení účtu zdarma při určitém příjmu, ze zaměstnanců vytáhneme telefonní čísla na příbuzné a známé, studenty pošleme s letáky před konkurenci...) jako normální a promyšlené???
To Vám ale nezaručí nikdo. Víceméně všechny smlouvy jsou postavené tak, aby mocná instituce mohla vše měnit dle libosti a Vy jste nemohl nic.
Viz třeba nové podmínky UPC pro kabel. internet - už je tam odstavec, že poskytovatel může určit limit. Nikde nemáte, jak může být velký apod.
Stejně tak všechny banky mají v podmínkách, že si mohou měnit ceníky apod. dle libosti. Obdobně všechny cestovky mají stornopoplatky v řádech desítek procent, zrušíte-li zájezd, ale samy v případě zrušení zájezdu maximálně vrátí uhrazenou částku a to ještě kolikrát ne celou.