Nevím, jak jste hodnotili. Ale moje osobní zkušenost s Českou a Komerční pojišťovnou ohledně pojištění motorového vozidla jsou velice špatně.
Schopnosti obou institucí vyřídit škodnou událost bych hodnotil jako velice špatné. České pojišťovna- 6 měsíců od bouračky jsem dostával výhružné dopisy o nenahlášení škodné události a etně přibalených výhrůžek soudů. Komerční pojišťovna ta byla na tom o něco málo lépe, 8 měsíců. Nahlášení škodné události proběhlo na bezplatných linkách institucí, papírovou formou na pobočkách či místech k tomu určených konkrétní institucí, druhý den po události.
Ne vždy kvantita služeb znamená nejlepší banka. Jako klient preferuji kvalitu.
To je politovánihodné. Nicméně my jsme nehodnotili. Hodnocení prováděla Komora pojišťovacích makléřů a takovéto hodnocení je celkem logicky závislé na vztazích a službách mezi makléři a pojišťovnami, nikoliv mezi klienty a pojišťovnami.
Zde jsme uvedli pouze výsledky hodnocení, jak je uvedla Kancelář, s doplněním našich komentářů. Také to, že dané hodnocení nemusí být pro nás jako klienty příliš relevantní. Pod článkem jsou odkazy na jiné články zaobírající se touto tematikou z jiného pohledu, který je možná pro klienta směrodatnější.