S těma domácnostma je to pravda. Ale bohužel to není historie starých smluv. Ještě dneska jedna nejmenovaná velká pojišťovna je schopná klientovi s rodinným barákem a pětipokojovým bytem v něm navrhnout domácnot na 200 000Kč. Prej mají těch 200k jako minimum ;-)
To není pojišťovnou, ale konkrétním prodejcem pojišťovny. Skutečnost je taková, že se prodejci zaměřují na prodej kapitálového a investičního životního pojištění, protože jedině tam jsou tak vysoké provize, že se z nich dnešní prodejci dokáží uživit. Za ty tři stovky, co prodejce dostane za "normální" pojistku třeba na barák, nepokryje obvykle ani cestu na "bezplatnou" schůzku s klientem. Výsledek je ten, že tyto pojistky jsou v osobním prodeji na okraji zájmu, školení na ně jsou jen zběžná a prodejci tyhle pojištění neumí. Uzavření takového pojistného minima je vážná chyba prodejce pojištění a je to na stížnost příslušné pojišťovně nebo dokonce možná státnímu dozoru, protože taková silně podhodnocená pojistka je prakticky nefunkční.
Jezevče, kdybych z tvých projevů zde nevěděl, že jsi provokatér, tak bych musel konstatovat, že jsi hloupý. Je-li pro mně ve smlouvě (jakékoli) nějaké ustanovení nepřijatelné a „nejde to“ změnit, tak ji neuzavírám. Nedávný příklad: při přípravě na letní dovolenou mi byla předložena „standardní předtištěná“ cestovní smlouva, já jsem s jedním nesouhlasil, ale změnit to nešlo. Tak jsem cestovce jednoduše oznámil, že tedy nic. Druhý den ráno jsem našel ve mailové schránce zprávu, že v tomto případě výjimečně přistupují na moji podmínku a smlouvu náležitě upravují.
V clanku vyjmenovane urazove pojisteni a cestovni pojisteni NENI zivotni pojisteni. Je to pojisteni osob (existuje i pojisteni napr. majetku ci odpovednosti) ale ne zivotni pojisteni. V zivotnim pojisteni se pojistuje pouze smrt nebo doziti pojistne smlouvy dane osoby.
Rozdil mezi zivotnim a nezivotnim pojistenim je pak v tom, jak se ty smlouvy mohou chovat.
Úrazové pojištění JE určitou formou životního pojištění. Protože každé životní pojištění je pojištění osob. U cestovního pojištění je to trochu sporné, je silně časově omezeno a často je jeho součástí i pojištění věcí. Každopádně někteří jedinci, kteří necítí potřebu být nějak komplexně zajištěni na většinu životních situací nebo potřebu dávat své pojištovně vydělat volí jako alternativu k "velkému komplexnimu" životnímu pojištění pouze důkladnou a kvalitní úrazovou pojistku.
Úrazové pojištění rozhodně NENÍ životní pojištění. Zásadní rozdíl mezi úrazovým a životním pojištěním je ten, že životní pojištění kryje smrt a to z jakýchkoliv příčin (kromě výluk). Zatímco úrazové pojištění smrt krýt vůbec nemusí a když tak pouze v důsledku úrazu.
Ze zákona úrazové pojištění není životní pojištění. Ale z praxe úrazové pojištění životní pojištění je, protože u některých lidí funkci životního pojištění přebírá, zvláště ty složitější a kvalitnější úrazovky.
Nemám pojištěné ani jedno, vím, že to je špatně. Jednou už jsem do pojišťovny šel, ale nebyli mi schopni vůbec ve stručnosti říct, na co všechno budu pojištěn. Hodili mi x stránkové podmínky drobným písmem a nazdar. Kdybych měl takhle obcházet všechny pojišťovny, abych si vzal 14dní dovolenou. Dá se spolehnout na makléře, že mi vybere dobře a ne to, kde má jaké provize? Pokud máte tip na makléře na Liberecku, tak klidně napište.
Ja sem se jeste s pojistovacim maklerem nesetkal. Agentu je tu jako maku (jsou placeni pojistovanama), ale maklere, ktereho bych platil ja za to ze mi spravne nastavi financi produkty sem jest nehledal. Pocitam ze ani vy ste takoveho cloveka nehledal. Ale prisly za vami spolecnosti jako XYZ (tri pismena v nazvu to dnes frci) a ze sjednavaji pro vice pojistoven, takze sou Makleri. Chyba lavky sou to agenti a placeni sou pojistovnama.
Jj, asi jsou to agenti. Problém je, že nevím, jestli se jim dá věřit. Většinou když jdu na podobnou "akci", nastuduji si nabídku jedné společnosti a pak se na ní zeptám. Když vidím, že daný o tom zdaleka tolik neví, tak je mi jasné, že o ostatních toho taky asi moc neví a jeho výběr není kvalitní (a podezřívám je, že to předem směřují tam, kde jsou vysoké provize). Pak se vůbec nedivím, že mají lidi špatné pojistky. Agenti moc fundovaně neporadí, obcházet všechny pojišťovny je na dlouho a ani tam paní nevěděla, co přesně vlastně nabízí. Já se lidem ani nedivím, že nakonec někam zajdou, něco podepíšou a jdou domů, ono to totiž ani při slušné snaze nedopadá líp :(