Limit si stanovuju velmi jednoduše - peníze mám na spořícím účtu a na běžný účet převádím vždycky jen tolik, abych měla dost na krytí eventuální útraty na kartě. Čili maximálně tři čtyři tisíce, běžně ale i míň.
Vzhledem k tomu, že v online bankovnictví je přesun peněz mezi účty otázkou pár minut, nevidím v tom problém. Navýšit si sumu na běžném účtu a okamžitě s ní zaplatit se dá kdykoli.
Vyhovuje mi to víc než dumat, proč mi zaplatit nešlo, a pracně se dopočítávat, jestli jsem náhodou nepřekročila nějaký limit, který si už ani nepamatuju, kolik vlastně je.
Tam nebylo uvedeno, že zná PIN, ale že se po dotazu na zůstatek počítadlo automaticky vynulovalo. Takže utratil, dotázal se na zůstatek a šel utrácet znovu.
http://ekonomika.idnes.cz/muz-osalil-system-platebnich-karet-a-vybral-120-tisic-fht-/ekonomika.aspx?c=A160906_102734_ekonomika_nio
Potvrzuji. Letos se mi asi čtyřikrát stalo, že platba šla několik hodin (naposledy prvního září asi tak pět?). Na jaře jsem je ještě varoval, že při opakování těchto problémů budu uvažovat o změně ústavu. A dnes jsem holt konto u nich zrušil, protože pokud si v devět ráno pošlu ze spořícího účtu měsíční "výplatu" a při placení oběda pak v hospodě vypadám jako idiot, protože peníze stále ještě nejsou na kontě, přijde mi to poněkud k vzteku. Škoda, jinak měli slušné podmínky...