i když zrovna s Citibank jsem nikdy neměl nic společného. Stále a stále se přesvědčuji o tom, že klient musí být jako ostříž: Než uzavřu smlouvu s nějakou bankou, musím si řádně prostudovat obchodní podmínky a veškeré dostupné dokumenty takové banky. Dále musím stále sledovat to, co banka ve svých podmínkách průběžně mění, neboť pokud bych si chtěl stěžovat, tak mi nezbývá, než v době stížnosti už mít podanou výpověď ze smlouvního vztahu. Ona pak asi ani Citibank, byť emerická, by si nedovolila moc vyskakovat, pokud by stěžovatel už výpověď podal. No jo, ale když jsou lidé zadlužení, tak nač si chtějí stěžovat? Je to jako když půjdu za nějakou firmou, která mi půjčí peníze, já předem vím, že RPSN činí 199,7 % (to není výmysl, to taková skutečně je a funguje na našem trhu) a po zinkasování peněz podám trestní oznámení na onu společnost, že jsou lichváři. Ano, lichváři jsou, nikoliv však z hlediska tr. zákona, neboť já jsem předem věděl, do čeho jdu a nikdo mě nenutil smlouvu podepsat. Takže, lidi, nebuďte trubci, smlouvy čtěte a průběžně měňte banky! Ono stěžovat si na banku, když nejsem schopen ji změnit, je trapné a ubohé. Pokud by každý klient změnil banku v okamžiku, když se k němu tato špatně zachová,event. tehdy, když jiná banka nabízí lepší podmínky, začal by konečně bankovní trh fungovat tak, jak má. Ale mi čecháčkové holt už jsme takoví – nadáváme u piva a nic s tím neděláme.
Souhlasim s tim, ze si clovek musi kazdou smlouvu precist, ale jak to prosimte mam precist vsechno?
Zaridit si ucet u banky, to bych tam sedel do druheho dne a ani rano bych to poradne nechapal. 5 ruznych lejster mini pismem, kdo se v tom ma vyznat? Ja jsem jenom clovek, nemam financni ani pravnicke vzdelani, abych to pochapal za 10 minut.
Musim pracovat, nemam cas resit tyhle (z meho pohledu) zbytecne veci :-(