Cožpak o to, je chválihodné, že se rozšiřují možnosti přihlášení, třeba k "portálu občana". Ale nad některými věcmi zůstává rozum stát. Když například požádáte ČSSZ o Informativní osobní list důchodového pojištění (IOLDP) dopisem, mailem nebo přes e-portál ČSSZ se zaručeným podpisem, pošlou vám jej poštou. Když se ovšem přihlásíte přes NIA (s e-občankou nebo systémem jméno-heslo-SMS) pošlou to jen do "datovky", respektive musíte se po čase znova přihlásit a zobrazit a stáhnout si "náhled na IOLDP". Ale předem se nedozvíte, že poštou nic nepřijde. Taktéž u jiných dokumentů (třeba výpisů z rejstříků) o ně lze požádat, ale posílají je jen do datovky... Což je problém, když ji z nějakého dobrého důvodu nemáte.
Na začátku píšete: "K úředním formulářům a informacím státní správy, jako je Portál občana, Moje daně a portály různých státních úřadů, se můžete přihlásit už nyní, například prostřednictvím elektronické občanky či datové schránky. "
Ale to přece není pravda. Projekt Moje daně ještě nefunguje. Stačí, kdyby se paní redaktorka podívala na ten web :)