Omdubsman klientovi bohužel nepomůže, protože je placen bankou a kope za banku. Jeho úkolem není řešit problém tak, aby byl spokojen klient, jeho úkolem je chránit zájmy banky. Obracela jsem se na něj jen jednou.
Výsledek:
- spor, o kterém se bavíme, nepatří do okruhu problémů, které ombudsman řeší
- abychom Vám vyhověli a zachovali si dobrou tvář, tak to pro vás prověříme, ale děláme to výjmečně
- naše banka chybu neudělala, vy jste nás jen špatně pochopila
a další bla bla bla.
Přišla jsem díky nim o nějakých 7.500,- CZK na provizích a od té doby mám k ČSAS silnou averzi a nesmí mi přes práh.
Udělám Vám radost, mně ombudsman ČS pomohl. Představte si doklad velikosti A3 opatřený razítkem. Tento doklad přeložíte na polovinu a vzniknou 2x A4 celkem tedy 4 strany. Pracovnice na přepážce požadovala stejné razítko na každé straně, tedy ještě další 3 stejná razítka na jeden papír. Přišlo mi to docela hloupé a navic bych pro razítko jel 50km jednu cestu. Podal jsem to tedy jako zákaznický podnět.
Pak mne v průběhu cca 2 měsíců kontaktovali různé pracovnice, které nic nevyřešili, některé nemohli pochopit problém.
Nakonec jsem skončil u ombudsmana, který problém vyřešil a zajistil, že skutečně postačí 1 razítko. Takže pomohl.
Bohužel jsem již dávno využil služeb jiné banky.