Vlákno názorů k článku Na pomoc od banky v zahraničí raději nespoléhejte od Pavel F. - Když jsem byl v roce 1999 v USA,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 8. 2008 9:33

    Pavel F. (neregistrovaný)
    Když jsem byl v roce 1999 v USA, tak díky eBance (sami omyl potvrdili) obchodník kartu zničil (byla mu nahlášená jako kradená) a já zůstal viset 200 mil u pumpy od domova. Jak já jsem lovil v každé kapse auta každý cent, abych měl na benzín, abych se dostal zpátky...
    Po dvou dnech hledání "řešení" s eBankou jsem to vzdal, protože jejich neochota řešit vzniklou situaci (my jsme to zavinili, ale platit budete vy) byla tak velká, že jsem to s nima vzdal. Sice jsem stále jejich klientem, (jak vidím, jinde to není o nic lepší) ale rozhodně už nevěřím, že banka by klientovi někdy chtěla pomoci. Jak obrat klienta, na to jsou machři...
  • 17. 8. 2008 23:02

    anonymní
    Koukám, že s kartami mají u jeBanky problémy dosud. Když jsem letos na jaře udělal poměrně nákup asi za 2500 (celkem asi 20 různých druhů zboží - asijské ingredience do kuchyně) a zjistil jsem, že obchodník nebere karty, nechal jsem nákup u obchodníka a vydal se k bankomatu. Když mi odmítl asi 4x vydat hotovost, volal jsem na infolinku eBanky, kde jsme situaci řešili. Nejdřív se mě snažili odpálkovat, že je sobota a to tam teď nikdo z kompetentních lidí neví a že to vidí zablokované od půlnoci a že jsem si určitě zamlk kartu a zapomněl jsem na to. Když jsem zatlačil, tak prý zjistí co a jak a zavolají. Volali opravdu do čtvrt hodiny a že se prý omlouvají, ale chyba je u nich, protože prý zaměstnanec při zadávání do systému omylem zadal, že mi kartu někdo ukradl namísto správného "zákazník potvrdil převzetí nové karty". Proč mi tedy karta čtrnáct dnů fungovala a zablokovala se sama až o půlnoci 1. dne následujícího měsíce (toho 1. března), to už mi nevysvětlila. A jak z toho ven také ne. Nemít záložní kartu, měl jsem smůlu.
    Prostě amatéři.
  • 15. 9. 2008 16:02

    H. (neregistrovaný)
    Teda po takovém průseru zůstat u banky, tomu se teda říká tolerantnost...Já bych to pěkně rozmáznul v mediích, žádal banku o uhrazení veškerých škod (i psychických) a v žádném případě bych u nich nezůstával. Možná je to všude stejné, ale pokud mám tuhle tu špatnou zkušenost, tak nevidím proč bych měl dávat vydělat téhle nesolirní bance
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).