Když jsem byl v roce 1999 v USA, tak díky eBance (sami omyl potvrdili) obchodník kartu zničil (byla mu nahlášená jako kradená) a já zůstal viset 200 mil u pumpy od domova. Jak já jsem lovil v každé kapse auta každý cent, abych měl na benzín, abych se dostal zpátky...
Po dvou dnech hledání "řešení" s eBankou jsem to vzdal, protože jejich neochota řešit vzniklou situaci (my jsme to zavinili, ale platit budete vy) byla tak velká, že jsem to s nima vzdal. Sice jsem stále jejich klientem, (jak vidím, jinde to není o nic lepší) ale rozhodně už nevěřím, že banka by klientovi někdy chtěla pomoci. Jak obrat klienta, na to jsou machři...
Koukám, že s kartami mají u jeBanky problémy dosud. Když jsem letos na jaře udělal poměrně nákup asi za 2500 (celkem asi 20 různých druhů zboží - asijské ingredience do kuchyně) a zjistil jsem, že obchodník nebere karty, nechal jsem nákup u obchodníka a vydal se k bankomatu. Když mi odmítl asi 4x vydat hotovost, volal jsem na infolinku eBanky, kde jsme situaci řešili. Nejdřív se mě snažili odpálkovat, že je sobota a to tam teď nikdo z kompetentních lidí neví a že to vidí zablokované od půlnoci a že jsem si určitě zamlk kartu a zapomněl jsem na to. Když jsem zatlačil, tak prý zjistí co a jak a zavolají. Volali opravdu do čtvrt hodiny a že se prý omlouvají, ale chyba je u nich, protože prý zaměstnanec při zadávání do systému omylem zadal, že mi kartu někdo ukradl namísto správného "zákazník potvrdil převzetí nové karty". Proč mi tedy karta čtrnáct dnů fungovala a zablokovala se sama až o půlnoci 1. dne následujícího měsíce (toho 1. března), to už mi nevysvětlila. A jak z toho ven také ne. Nemít záložní kartu, měl jsem smůlu.
Prostě amatéři.
Teda po takovém průseru zůstat u banky, tomu se teda říká tolerantnost...Já bych to pěkně rozmáznul v mediích, žádal banku o uhrazení veškerých škod (i psychických) a v žádném případě bych u nich nezůstával. Možná je to všude stejné, ale pokud mám tuhle tu špatnou zkušenost, tak nevidím proč bych měl dávat vydělat téhle nesolirní bance