Po přečtení rozhovoru jsem stále nějak nepochopil co vyjímečného mi může tato banka jako běžnému klientovi nabídnout abych byl motivován k přechodu. Existující produkty nevypadají nijak vyjímečně, chybějící úvěrové produkty jsou do očí bijící. V čem přesně spočívá onen osobní přístup banky na který prý mám jako klient slyšet?
Naše takybanky totiž předvedly osobní přístup ve své režii. Takže v jejich pojetí jde o vnucování, přemlouvání a obtěžování s produkty, které jsou drahé nebo nevhodné. Já jsem šel do mBank, protože mě tam nikdo s osobním přístupem neotravuje a samozřejmě kvuli ceně.
Takže bych BP doporučil nějaké rázné vybočení, protože tímto nemastným a neslaným (nejdeme cestou nulových poplatků, nemáme nejlepší úroky, nemáme úvěry) žádné zmasírované klienty nezískají. Osobní přístup je strašák :-)
BP se Vám na Vaše doporučení může leda vysrat. Prostě bych přenechal jaksi na vedení české BP, co pro klienty připraví.
V mBank brzy poznají, ostatně jako v dalších bankách, že co největší virtualizace styku klienta s bankou vede pouze k tomu, že banky ztrácejí kontakt s klienty a nemohou jim nabízet další produkty.
Právě dnes se objevila žhavá novinka z mBanky, končí v ní současný generální ředitel Jiří Báča, je to už druhý "generál", co za kratičkou dobu existence této banky odchází.
Asi tak nejak. Vzdycky se najde neco, co si vyzada osobni jednani. Treba jednou za rok, ale ano. Nesnasim placenou linku, nemam v ni duveru. A treba takovy razitko na papir o povoleni inkasa pro stavebni sporitelnu, to telefon neumi. Mam take mBank, ale mam take Sporku. Stale jsem nenasel odvahu odejit od CS k mBank a udalosti nedavne me zrovna dvakrat nepresvedcily o tom, ze je to zrovna vzor serioznosti. Nehlede na to, ze od te doby, co jsem na jejich centru zakladal ucet, se tam zmenil personal nescislnekrat a proti treba holkam ze Sporky nebyl nikdo nikdy informovanej ani o tom, co vlastne nabizeji. Mozna jsem mel jenom smulu, mozna je to nahoda, ale je-li to pravda s tim Bacou, take to ledacos napovida. Vetsi penize mam ale u ING. Zase tolik mBank neverim.
Souhlasim. Po mnoha letech u CSOB jednou konecne pretekla mira trpelivosti, rozloucil jsem se s osobnim bankerem a zacal se rozhlizet u konkurence. Napred jsem zkousel eKonto, ale nakonec jsem podlehl vabeni mBank a na nejakou dobu zakotvil prave u ni. Duvody pod tento clanek nepatri, takze jen shrnu, ze jsem nakonec hodne otraveny stejne pokracoval v hledani.
A BP me svym Online kontem oslovila. Uplne zdarma sice neni, ale 20-25 korun, kolik platim mesicne, me nevytrhne a rozsah a hlavne uroven sluzeb mi naprosto vyhovuje - vcetne prave zminovaneho pristupu. Snad jen absence kreditek by mi vadila (zde s panem prezidentem nesouhlasim), kdybych ji jiz nemel odjinud.
Rozhodne si tedy myslim, ze banka s takto vyprofilovanou strategii ma na trhu sve misto a sve klienty si najde. Podobne jako na jedne strane mBank a na druhe treba HSBC.
Mimochodem, ve 2 v noci jsem zadával z Online konta standardní platbu. V 8:24 byla na účtu v Rajfce a během dne i v ostatních bankách. Úžasné, BP ty platby posílá jako D+O. :-) Jen to jejich IB je nic moc, ale člověk si zvykne. Účel to splní.
Jestli mBank ztrácí kontakt z klienty, tak na jejím fóru asi diskutují marťaňi. Možná by bylo lepší se nesnažit věštit v oblasti, které nerozumíte, co?