Vlákno názorů k článku Na návštěvě: telefonní centrum Europ Assistance od tre - Tohle mě trochu děsí. Teď vidím, že asistenční...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 7. 2016 8:50

    tre (neregistrovaný)

    Tohle mě trochu děsí. Teď vidím, že asistenční služba vlastně nedělá jiného, než že si informaci najdou na internetu, což si můžu udělat sám.

  • 22. 7. 2016 20:36

    lehce nastvany koordinator (neregistrovaný)

    ani ne. my (ja konkretne asitence motoristum) dohledame smlouvu, zjistime narok, jaky ma dany clovek sjednany na one smlouve, najdem na mape nejblizsi servis a nejblizsi odtahovku, pripadne na mape vyhledame odtahovku, ktera vyhovuje cilu odtahu, je po ceste atd, domluvime s ni odkud kam odtah, co je potreba vzit za techniku, komunikujeme ze vas s pobockama v Evrope, kdyz neumite ani tuk cizim jazykem, vyhledavame v zahranici servisy, zajistujeme nahradni vozy, repatriace vozidel ze zahranici atd... Ale prosim, hledejte na internetu a pak k nam blbe nevolejte s tím, jak mate vyplnit euroformular, nebo co se deje s autem, kdyz mu hori motor. Opravdu miluju lidi, co k nam zavolaji, my mame snahu jim pomoct a pak se jen dovime, ze jsme jenom debilove, co musi splnit kazde klientovo prani. Ta prace je fajn, ale chtelo by to, aby lide obcas alepson slusne podekovali za to, ze jsme jim pomohli v situaci, kdy treba meli autonehodu, nebo kdyz se jim rozbilo auto uproster pustiny, kde si ani ten internet nezapnou. :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).