Nejen ony. Kdo bude jezdit na Boltu a Uberu, když 90 % řidičů je na DPP u flotil, které pro ně jezdí? Rovněž velké množství řidičů náklaďáků a autobusů je na DPP, protože prostě jen vypomáhají. Všelijaké domovy pro seniory, hospice, tam se také frčí na DPP, protože nemají lidi a jsou rádi za kohokoli, kdo si "odskočí" z HPP. Bude to ještě divoké.
Častečný souhlas. Ale je rozdíl mezi výpomocí, (nebo částečný úvazek) to budou ti řidiči autobusů. A systémem jaký praktikují bezpečnostní agentury. Tam se pracuje i přes 200 hodin měsíčně. Jen se to rozepisuje na různá DPP a DPČ. Žádná nemocenská, dovolená, důchod. Při pracovním úrazu nic. Pouze na konci "bolestné". Tam už to došlo daleko. Pracuji ve správě budov jedné kulturní instituce. Každé 4 roky děláme výběrové řízení na bezpečnostní služby. Jediným kritériem je cena, takže vyhraje pod nákladová firma. Na HPP jen invalidní důchodce kvůli dotacím, a zbytek jen na dohody. Podle toho ty služby ale vypadají. To řešíme pořád. Ostraha spí, protože dělá 24hodin v kuse. Práce za 113Kč/hod na dohodu je šílenství. Jistá rácio ten návrh má.