Názory k článku Mylná informace eBanky za 17 a půl tisíce!

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 5. 2002 15:34

    Petr Daniš (neregistrovaný)

    Předem je mi líto pisatele článku, každý úraz je nepříjemná záležitost. Ale sám by měl vědět, že když něco podepisuje, tak se má přesvědčit, co že to vlastně podepíše. Pokud přebírám platební kartu a zjistím, že pojištění přebírá jiný subjekt, tak se hned informuji na podmínky. Nespokojím se s něčím, co mi řekne obsluha, ale chci vše písemně. Aneb co je psáno, to je dáno.
    Dále je třeba podotknout, že je třeba se s podmínkami pojištění seznamovat průběžně, protože i AIG může čas od času podmínky pojištění měnit.
    Bohužel se nemůžete divit, že eBanka Vám nechce proplatit 17 tisíc Kč. To je jako, když s někým uzavřete smlouvu a on si jí pořádně nepřečte a chce po Vás úplně jiné plnění než je zakotveno ve smlouvě.
    Tímto způsobem by každý právní subjekt přišel lehce na buben.

  • 20. 5. 2002 2:49

    Libor Nováček (neregistrovaný)

    Jsem klientem eBanky/Expandia Banky od roku 1998 a při poslední výměně karty (6/01) mi také nebylo sděleno, že se takto podstatně mění pojistné podmínky s nástupem nové pojišťovny.
    Naštěstí se mi ale zatím nic zlého nepřihodilo. Holt "matka" banky, Česká pojišťovna, prostě nechce platit to, co AIG proplácela a co tehdy banku stálo jistě daleko více peněz. Když člověk vypadne z jachty do moře a poraní se, třeba o žraloka :o), nebude to teď náhodou zařazeno do kolonky "potápění"? ;-)

  • 20. 5. 2002 9:31

    Jan Havlíček (neregistrovaný)

    Při poslední výmeně platebni karty eBanky jsem na klientském centru byl informován o změně pojišťovny zajišťující patřičné služby a obdržel jsem brožuru se všemi informacemi k prostudování.


    Jinak bych dodal snad jen jedno. Lyžovat do zahraničí jezdím poměrně často. S pojišťovnami mám jisté zkušenosti. Snad každá pojišťovna má v souvislosti s lyžováním speciální podmínky, některé neplní vůbec, některé mají speciální tarify a často platí i různá omezení i při tarifu na "zimní sporty" jako například jízda pouze po značených tratích, upravených tratích a podobně, téměř vždy jsou vyjmuty úrazy, které se staly mimo sjezdovku, mnoho pojišťoven vůbec nepojistí skialpinismus, na snowboarding bývají často vyšší ceny než na lyžování a podobně.

    Obecně vydat se lyžovat pouze s pojišťením k platební kartě a bez důkladného prostudování pojistných podmínek považuji za hloupost a postižený může mluvit o štěstí, že ho tato hloupost bude stát pouze 17,5 kKc.

  • 20. 5. 2002 9:54

    Michal Ludvig (neregistrovaný)

    Neni to hloupost, protoze puvodni pojisteni od AIG urazy na lyzich celkem slusne krylo (taky jsem jim volal a taky jsem se ptal). Nove "pojisteni" od CP, ktere nyni eBanka nabizi ke svym kartam je proti tomu od AIG spis parodie na pojisteni. Akorat me mrzi, ze jsem si jeste pred prevzetim karty neprecetl nove podminky, protoze bych usetril. Takhle se stejne budu muset pred kazdou cestou nechat znovu pojistit. Driv byla eBanka sluzba pro klienty, dneska je to sluzba pro Ceskou pjistovnu. Skoda. Mel jsem eBanku rad...

  • 20. 5. 2002 9:54

    Xaver (neregistrovaný)

    S poslední větou nelze než souhlasit. A zvláště u jeBanky, která se poslední dobou pouze snaží klienty ojeBávat (viz poslední ceník jeBanky, kde se položka za internetové bankovnictví 19,- Kč záhy změnila na položku za vedení účtu v jedné měně...), si vše ověřit alespoň 10, hovory nahrávat, ceníky tisknout...

  • 20. 5. 2002 10:53

    Rosťa (neregistrovaný)

    "Snad každá pojišťovna má v souvislosti s lyžováním speciální podmínky ..."

    No, například u ČPP (www.cpp.cz) je lyžování na sjezdovkách v té nejnižší sazbě. A je možno to pojištění sjednat on-line.

    Navíc se u eBanky nyní to pojištění platí zvlášť, je možno mít kartu s ním a kartu bez něho. Takže je to normální separátní služba, a jako takovou je potřeba ji vnímat, rozhodně to není ze strany banky nějaká charita, na základě které by to klient neměl brát vážně.

    A pojištění od AIG poskytuje ke svým kartám třeba Živnobanka.

  • 20. 5. 2002 10:30

    Jaroslav Klecka (neregistrovaný)

    Velice touto cestou děkuji za informaci, která se bohužel díky nešťastné náhodě někoho jiného, provalila. Musím přiznat, že jsem na tom absolutně stejně co do pohledu informovanosti o jakýchkoliv změnách v pojištění. Při výměně karty na pobočce e-Banky na Václavském nám. v 09/01 jsem se dokonce sám ptal, zda se v souvislosti s výměnou majitele a změnou jména z Expandia Banky na e-Banku něco nemění v pojišťovacích podmínkách a jakýsi mladíček, který se na všechno chodil ptát kolegů do sousední místnosti, mi sdělil, že vše je při starém. Jak je vidno zříti, tak se změnilo vše, hlavně pak přístup k zákazníkům. Ten byl s nejvyšší pravděpodobností majoritním majitelem naočkován direktivně !?!?!?

  • 20. 5. 2002 10:58

    Root (neregistrovaný)

    Myslim, ze je naplnena skutkova podstata tohoto cinu, podejte tedy trestni oznameni na neznameho pachatele:

    § 209

    Poškozování cizích práv

    (1) Kdo jinému způsobí vážnou újmu na právech tím, že

    a) uvede někoho v omyl, nebo

    b) využije něčího omylu,

    bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta nebo peněžitým trestem.

  • 20. 5. 2002 12:29

    Xaver (neregistrovaný)

    Jo, takhle to vypadá hezky. Ofšem v této banánové republice je nutno prokázat úmysl, a to se zcela jistě nepodaří. Jinak používání tohoto paragrafu v praxi je asi tak stejně časté jako výskyt poctivého a slušného politika ve veřejném životě.

  • 20. 5. 2002 14:33

    -woe- (neregistrovaný)

    Mam dojem ,že prokazovani umyslu je minulosti.A ze od 1.1.2001)nebo 2002,ted si nejsem jist) se umysl jako takovy prokazovat nemusi,proste byl spachan tr.cin a je jedno s jakym umyslem,tzn. ze i kdyz "neznamy pachatel":-) "nemela" v umyslu nekoho poskodit,poskodila a tim se naplnila skutkova podstata!

    -woe-

  • 20. 5. 2002 15:03

    byvaly klient (neregistrovaný)

    Novy pristup eBanky me privedl k tomu, ze jsem po temer 4 letech, co jsem mel u ni ucet, dosel k rozhodnuti ucet zrusit. Ucinil jsem tak min. patek. Hlavnim duvodem bylo vyrazene zdrazeni sluzeb. To by me jeste tolik nevadilo, jako zpusob provedeni. O nicem jsem nevedel a kdyz jsem sledoval vyuctovani sluzeb, nestacil jsem se divit. Navic jsem zjistil, ze me eBanka priradila novy cenovy program. Dopad pro me: napr. zvyseni ceny za jednu platbu, kterou jsem ucinil ze 2Kc na 8Kc. Zajimava progrese ceny. To same plati, kdyz vam prijdou penize na ucet. Je pravda, ze eBanka ma nekolik cenovych programu, kde podle mesicniho pausalu se odviji cena za jednotlivou polozku. Ale to me jiz vubec nezajimalo. Pristup me natolik vytocil, ze jsem se behem par vterin rozhodl skoncovat se sluzbami eBanky. Samotny proces ukonceni me jenom utvrdil v tom, ze delam dobre. Pro ilustraci. Na Klienstkem centru Vaclavske namesti jsem cekal 30 minut. To by nic neznamenalo, kdyby tam nesedeli 2 bankeri, kteri ocividne nic nedelali. Samotne zruseni trvalo 5 minut, ale dotycny banker se ani nezeptal, proc jsem se rozhodl ukoncit vedeni uctu. Kdyz porovnam dnesni pristup lidi z banky s rokem 1998 kdy jsem si sluzbu zakladal, tak to jde rapidne dolu. Ale ceny ...:-)

  • 20. 5. 2002 21:13

    Jarjurek (neregistrovaný)

    Dobrý den,
    možná Vás potěším, možná zklamu. Ale ono si člověk asi nevybere. Já jsem podobně zkoncoval s účtem u Raiffeisen Bank. Pořád se ještě domnívám, že "ve světě (v republice)", kde je "jedna banka lepší než druhá", má eBanka své příznivce. Já osobně ji stále považuji za nejlepší, ale nikomu tento názor nevnucuji.

  • 22. 5. 2002 17:37

    byvaly klient (neregistrovaný)

    To jsem si temer 4 roky take myslel. Ale soubezne jsem s eBankou pouzival 2 roky take konkurencni banku. A dospel jsem k nazoru, ze za sve penize dostanu pro me stejnou sluzbu i jinde. P.S. A jen pro zajimavost. Nejdele v rade jsem stal v eBance, a to jsem tam chodil jen pro obmenu karty nebo pak pri zruseni uctu.

  • 20. 5. 2002 17:55

    Kubosh (neregistrovaný)

    Jsem také klientem Expandie také téměř od jejího vzniku. Bohužel s příchodem ČP si Expandia začala osvojovat manýry vlastní do té doby ČP. Je to čím dál horší.
    K onomu "pojištění" - ano řekněme, že jde o jakousi "přidanou hodnotu" ke kartě, ale bohužel cennější by byl plyšový mončičák od vietnamských trhovců. V podmínkách pojištění je tolik "ale", "nevztahuje", že je to k pláči. Už jenom uhrazení převezení ostatků zpět do republiky je výsměch, protože za to co ČP hradí si nekoupíte ani víko od zinkové rakve, natož celou.

    Člověk se sice stále učí, ale jsem si jist, že další "milé" překvapení od právníků našich bank a pojišťoven na sebe nedá dlouho čekat.

  • 21. 5. 2002 8:39

    LK (neregistrovaný)

    Nebude. Jebanka uz na lidi prdi naprosto okate. Ja jsem potreboval nejake informace, tiskova mluvci mi je slibila a jiz mesic a pul je ticho po pesine.
    Jebanka zkratka rezignovala na ty chytrejsi zakazniky, kteri se ptaji a staraji o sluzby uctu, a rozhodla se mit stado oblble reklamou, ktere to videlo v televizi a tudiz to musi mit. Je mi lito tech klientu, kteri u jebanky jsou proto, ze nejake sluzby ma stale jeste unikatni a jinde se sehnat nedaji a potom tem lidem nezbude nez zatnout zuby a vydrzet.

  • 21. 5. 2002 8:45

    Vladimir (neregistrovaný)

    Ahoj,
    Napsal jsem do ebanky aby se k tomuto článku výjádřili. Dost mě totiž takové jednání ebanky se zákazníkem znepokojuje.

    Vladimír

  • 21. 5. 2002 15:12

    Lenka Petroncová (neregistrovaný)

    Po pečlivém prostudování případu pana Matějů jsme zjistili následující.

    eBanka udělala zásadní chybu v tom, že kontakt s klientem byl 2.4.2002 přerušen. Nestalo se tak záměrně. Příčinou bylo nedorozumění mezi pracovníkem klientského servisu a příslušného Klientského centra (KC). Za to se klientovi omluvíme při osobním jednání o celé záležitosti. Zjistit ovšem zpětně přesný obsah rozhovoru o pojištění při předávání nově vystavené platební karty nelze. Stojí proti sobě dvě skutečnosti. Klient tvrdí, že dostal informaci o nulové změně podmínek, banka obecně postupuje následovně.

    Po změně pojišťovny v květnu 2001 se před obnovením karty klientům zasílá dopis či e-mail, který je na změnu partnerské pojišťovny upozorňuje. Při předávání nové karty na KC je klient opět upozorněn na tuto změnu, dostává novou asistenční kartičku a karnet " Cestovní pojištění pro držitele platebních karet (Travel insurance)". Dále klienty upozorňujeme na nutnost prostudování všech podmínek pojištění před odjezdem do ciziny.

    V případě pana Matějů není možné s jistotou potvrdit, jestli pracovnice KC klientovi opravdu uvedla, že se pojistné podmínky změnou partnera nezměnily. Tento případ je však první reklamací, kterou banka během 12 měsíců od přechodu na nový pojišťovací subjekt zaznamenala.

    Vinou chybné interní komunikace v eBance nepokračovalo další jednání s klientem, který nebyl spokojen s nabízenou kompenzací. Ta byla klientovi nabídnuta, protože nedokážeme ověřit poskytnutí zavádějící informace. Obecně by ale mělo být zodpovědností klienta, aby se před cestou do zahraničí podíval do pojistných podmínek, zda se příslušné pojištění vztahuje i na konkrétní aktivity, kterým se bude v zahraničí věnovat.

    Pan Matějů je dlouholetým klientem eBanky a prioritním zájmem banky je spokojenost jejích klientů. V nejbližších dnech tedy celou záležitost s panem Matějů projedná příslušný regionální ředitel a osobně se s ním dohodne na přijatelném řešení vzniklé situace.

  • 21. 5. 2002 17:22

    Milan (neregistrovaný)

    Měšec: dobrá práce! Až budu něco potřebovat a banka se mnou nebude komunikovat, asi vám taky napíšu. Je vidět, že to přináší ovoce :-).
    Jinak paní z eBanky by si měla přečíst, že zkušenost pana Matějů jiný člověk v diskusi potvrzuje, takže si asi nevymýšlí.

  • 21. 5. 2002 22:48

    Vladimir (neregistrovaný)

    Ahoj,
    to jsem jim musel napsat aby se k tomu vyjádřili. Ale měšec v tom hraje velký podíl.
    Musím říct že jsem potěšen reakcí paní Lenky Petroncové. Proste musí platit zákazník můj pán.
    No před týdnem se mi stala taky pěkná haluz. Posílal jsem 400kč z mého ůčtu na jiný ůčet. Napsalo mi to požadavek byl přijat, ale hodnota ůčtu se nezměnila. Tak jsem šel na jinou rubriku aby mohlo dojít k aktualizaci dat ale stále nic. Nakonec jsem se odhlásil a znovu přihlásil avšak stále nic. Nabyl jsem tedy dojmu že jsem příkaz k platbě provedl špatně a tudíž nebyl koretní. Poslal jsem jej tedy znovu. Jak lze již tušit ve výpise se mi objevily oba 2 odeslané příkazy. Zde šlo pouze o 400kč ale nedovedu si představit že bych posílal několik tisíc. A to nejhorší, jak v tomto případě dokázat bance chybu? Těško.
    Jinak jsem s ebankou spokojen, ale musím si rýpnout, ptotrože 24 a 29 kč za výběr z bankomatu je pěkná haluz :-).

    Vladimír

  • 22. 5. 2002 7:49

    Xaver (neregistrovaný)

    Problém bude asi v tom, že příkaz je sice přijat, ale proveden až po několika minutách či desítkách minut. Takže po tuto dobu se zůstatek účtu skutečně nemění.

  • 22. 5. 2002 8:17

    Mary (neregistrovaný)

    příkaz k úhradě byl přijat a je ve stavu nezrealizován. V přehledu plateb na účtu můžete sledovat, je vlastně vidět v jakém stavu je. Jeho status se může změnit až po několik minutách. Nepomůže přihlášení odhlášení. Zaúčtování transakcí probíhá v určitých cyklech, proto se platba nezaúčtuje hned.

  • 22. 5. 2002 0:24

    Libor (neregistrovaný)

    Mám lepší jobovku, která se v eBance podle všeho stala. Bankovní úřednice sdělila manželce majitele účtu (kterým můj kamarád) jen tak po telefonu, zda je na jeho účtě zůstatek v té či oné výši (prostě se dozvěděla že tam momentálně nejsou peníze nebo to snad byl dokonce mírný mínus). I kdyby na to manželky měly právo, tak ačkoliv tahle opravdu umí dost dobře jednat s lidmi a bankovní úřednice jí jako ženě asi momentálně podlehla a na naléhaní či díky přelstění vyhověla (ženy mohou mít navzájem soucit, když jde o ty jejich "bídáky"), tak přece po telefonu se můžu představit jako manžel/-ka kohokoliv a je nadmíru neseriózní sdělovat na potkání stav cizího účtu.

    Kamarád pak měl doma peklo, že nemá na účtě peníze, které si jeho žena myslela, že tam má. Zjistil ale číslo, na které bylo voláno, dokonce zjistil i jméno pracovnice. (Ženuška si to načmárala do bločku vedle telefonu). Jenže to bude tvrzení proti tvrzení. Jediné, co může člověk udělat - dát po takové zkušenosti od takové banky ruce pryč. Pokud se zaznamenávají v eBance hovory na všechny bežné státní linky na Ovocný trh a nějací manažeři, kteří to zde čtou, chtějí potrestat viníka, kamarád by jistě údaje rád předal. Ještě jednou podotýkám, že tohle je zprostředkovaná historka, ale nemám důvod kamarádovi nevěřit, špatný z toho byl velice.

    Expandia Banka v roce 1998 byla suprová, skvělí lidé, vše šlapalo a marketing fungoval hodně na bázi osobní zkušenosti a referencí, založili jsme si úičet, bylo to něco super, dovedli jsme kamarády, ti dovedli další atd. a teď jsme prostě nepotřební.... Vždyť jen kolikrát v noci zažívám to, že systém přes web nejede kvůli údržbě. Více než by se na systém 24/7 slušelo.... Jenže ono to nikde v žádné smlouvě není garantované, že systém přístupu přes Internet bude v provozu celou noc!

  • 22. 5. 2002 9:19

    LK (neregistrovaný)

    To mi prijde divne. Jednou jsem byl u benzinky s plnou nadrzi, v penezence ani floka a platebni kartu mi to porad odmitalo. Volal jsem to jeBanky, co se deje a ten clovek mi nebyl schopen rict nic jineho, nez ze autorizace byla zamitnuta. Chtel jsem tedy vedet, z jakeho duvodu, jestli je na ucte dost penez a on mi rekl, ze bez kodu z "kalkulacky" do meho uctu nemuze a opravdu mi nic nerekl!
    Tuto hlasku "bez kodu z kalkulacky se do vasehu uctu neda dostat" jsem slysel jiz nekolikrat od operatoru.
    Neni mozne, ze se ta manzelka nejak k autentificknimu kodu dostala?

  • 22. 5. 2002 9:28

    Lubor Kolar (neregistrovaný)

    Paní Petroncová, je sice hezké, že "hasíte" zmedializovaný případ, ale toto jednání vaší banky je naprosto běžné.
    Já jsem byl taky mylně informován (v jiné oblasti), také jsem měl díky tomu problémy a přímou finanční škodu (naštěstí zdaleka ne takovou, jako pan Matějů), bylo mi řečeno, že je to neprůkazné, kdo mi co řekl, že důležité jsou Všeobecné podmínky, které jsou dané a že mám smůlu. Samozřejmě jsem reagoval, že s tímto postojem nesouhlasím a i když na něj má banka právo (stejně tak má plné právo říct mi "trhni si nohou"), jako přístup k zákazníkovi je to velmi zvláštní. Odpověď byla skoro stejná jako předtím - co je psáno, to je dáno, co říkám já jsem si mohl vymyslet a tím to končí. Nebylo tam ani slovo o možném pochybení banky, ani slovo omluvy. A tím to pro banku skončilo.
    Takže ta věta "prioritním zájmem banky je spokojenost jejích klientů" je s prominutím akorát marketingový blaf, protože pokud by tomu tak bylo, situace by se řešila úplně jinak než (skoro) obviňováním (dlouholetého a do té doby spokojeného) klienta z toho, že si vymýšlí. Ostatně dle zkušeností mého známého nebo s diskuzního fóra je zřejmé, že takové jednání banky není vůbec výjimečné nebo ojedinělé, ale je to v poslední době (tak zhruba rok) naprostý standard.

  • 22. 5. 2002 9:31

    Root (neregistrovaný)

    Jestli je vasim prioritnim zajmem spokojenost klientu, pak na to jdete patrne ze spatne strany. Sotva jste se dostali do zisku, tak jste pro mnoho klientu neakceptovatelnym zpusobem zdrazili sluzby, snizovali urokove sazby hluboko pod okraj unosnosti a zrusili celou radu vyhod (diskuse, slevy za zustatek, poplatky za vybery z bankomatu atd.) a zacali se chovat zpusobem, ktery byste si v roce 1998 nemohli dovolit. Vskutku zajimava cesta ke spokojenosti klientu - oni spokojeni budou, u Vasi konkurence... Aneb proc to jinde jde a v eBance to od doby, co patri CP, mozne neni?

  • 22. 5. 2002 13:21

    zcg (neregistrovaný)

    No, co sem videl tak na pobocce ty brozurky davali kazdymu a jeste se jich hromada valela na pultiku, vseobecny podminky pojisteni jsou vypsany na webu a navic posilaly mail (ktery sem dostal i ja ac mam kartu bez pojisteni). Je pravda ze eBanka uz neni moc rodiny podnik jako driv, ale preci jen se narust klientu a otevreni dalsich pobocek musel nejak projevit - treba uz na tom ze nez vycvici poradne novy lidi. Ale kdyz jdu rano do prace kolem dvou bank (CS a CSOB) a pred kazdou vidim frontu lidicek tak sem docela spokojenej.

  • 23. 5. 2002 12:40

    -woe- (neregistrovaný)

    Hmmm.........
    A mohu se zeptati ,zda-li se takto rozhodla eBanka jednat a resit jakekoli problemy s klienty timto ,rekneme prijatelnym, zpusobem uz stale nebo je toto opet vyjimka,ktera musela byti resena ,protoze byla medializovana??

    -woe-

    PS:eBanko mozna kdyby nebyla diskuze na strankach eBanky zrusena,predeslo by se tomu,aby "minely" eBanky musely byt medializovany!!Podekoval bych snad tomu ,kdo mel ten napad se zrusenim diskuze,jen at taky lide ,co nemaji ucet v eBance vedi jak to tam chodi!!

  • 23. 5. 2002 13:16

    Lubor Kolar (neregistrovaný)

    Je to samozrejme vyjimka, protoze je to medializovano. Vcera jsem byl na klientskem centru na Vaclavaku svedkem, kdy normalne klienta vyfakovali, zkousel jsem to sem postnout a nepovedlo se to. Popsal jsem tona diskuze.e-komerce.cz.

  • 22. 5. 2002 21:12

    Petr Konečný (neregistrovaný)

    Vážený pane, naprosto souhlasím s příspěvkem pana Jana Havlíčka,co se týká výluk v pojištění. Je potřeba,aby si všichni uvědomili,že uzavřené cestovní pojištění,které je zahrnuto v platební kartě,tak je čistě základní.A opravdu nestačí.Ani když si normálně uzavřete cestovní pojištění například na zimní dovolenou,tak věřím tomu,že všechny pojišťovny mají lyžování ve výlukách a vztahuje se na ně jiná,samozřejmě vyšší sazba. Snad to pro Vás bylo poučením,že je potřeba mít dobrou pojistku a ne jenom na cestu do zahraničí.Ale i dobrou pojistku na sebe,mám na mysli životní.Většina českého národa má takovou pojistku na sebe,že bych se vůbec bál vyjít z domu.Spousta lidí spoléhá na náhodu,že se nic nestane,že zrobna ho to nepotká. Naštěstí Vás to stálo jenom 17500kč,mohlo to být horší.Sám jsem klientem e-banky,bydlím v Brně a spadám na klientské oddělení na ulici Jánskou a jsem se službami e-banky nad míru spokojen.Profesionální přístup od pracovníků banky a milý úsměv.I když e-banka je nyní spoustě lidí trnem v oku,já ji doporučuji svým známým. Pokud se ovšem opravdu chcete naštvat a vidět, jak to nefunguje, tak Vám doporučuji si založit účet v GE Capital a poznáte jak to tam funguje. Jsem rád,že už nejsem jejím klientem a měl jsem problémy zrušit u ní účet.Přeji Vám pěkný den,Petr Konečný z Brna.

  • 23. 5. 2002 9:02

    anonymní

    " ... věřím tomu,že všechny pojišťovny mají lyžování ve výlukách a vztahuje se na ně jiná,samozřejmě vyšší sazba."

    Tato Vaše víra je sice pěkná věc, ale nezakládá se na skutečnosti. Viz http://www.cpp.cz//online_cp/smluv_ujed_sport.asp

  • 23. 5. 2002 10:35

    Ondrej Pokluda (neregistrovaný)

    Měl jsem několik různých cestovních pojistek a lyžování na sjezdovkách bylo kryto ve všech s výjimkou jediné a tou byla pojistka od České pojišťovny. Takže to tvrzení "tak věřím tomu,že všechny pojišťovny mají lyžování ve výlukách" je nepravdivé, pravdě je blíže jeho negace.

  • 25. 5. 2002 21:01

    Petr Konečný (neregistrovaný)

    Doporučuji důkladné prostudování všeobecných podmínek u pojišťoven.Opravdu je to ve výlukách nebo za přirážku.Je to rizikovější lyžovat na horách než ležet v létě na pláži u moře.Nikomu svůj názor ovšem vnucovat nebudu.Potom může být pozdě.Petr.

  • 23. 5. 2002 13:25

    Lubor Kolar (neregistrovaný)

    Jako na potvoru jsem byl vcera vecer na klientskem centru na Vaclavaku
    v Praze a od pokladny slysim rozhovor. Jak bance zalezi na zakaznikovi
    si z toho muze kazdy odvodit sam:


    Zakaznik(Z): Dobry den, rad bych si vybral cely muj Euro ucet, mam
    tam 150 Euro.
    Bankerka(B): To nepujde, protoze poplatek za vyber je 1.63 Euro a
    my mince nevyplacime.
    Z: Jak to? Mel jsem tam 147.5 Euro a pani na pokladne mi rekla, ze
    tam musim jeste 2.5 Euro pridat, abych si to mohl cele vybrat. Tak
    jsem tam pridal 2.5 Euro, na poplatku za konverzi jste si nauctovali
    50 korun a ted mi rikate, ze si zase nemuzu nic vybrat?
    B: Ne, protoze tam je ten poplatek 1.63 Euro
    Z: Tak ja vam ho dam hotove, ja tu 1.63 Euro mam.
    B: To nejde, my mince nebereme.
    Z: No takze abych si pridal na ucet 1.63 Euro, to mne bude stat zase
    dalsich 50Kc na poplatku za konverzi?
    B: Ano.
    Z: Ale si snad delate legraci, ta pani mi tvrdila, ze kdyz si to
    navysim na 150Euro, tak si to budu moc vybrat!
    B: Ktera pani, tak z pokladny? To jste si asi nerozumeli.
    Z: Jak 'nerozumeli', ta pani mi to presne takhle rekla.
    B: No tak to je mi lito, ona asi zapomela na ten poplatek za vyber.
    Z: Takze diky blbe informaci od pani z pokladny zaplatim za dve konverze
    pres 100Kc jen na konverznim poplatku?
    B: Ano.

  • 26. 7. 2002 14:17

    pivko (neregistrovaný)

    tohle je tak typicka konverzace klienta s urednikem banky, az se musim smat. a bohuzel nejen v ebance. v takove ceske sporitelne nebo v csob jsou ke slyseni jeste vetsi "perly". a rakouska HVB neni o nic lepsi. jakozto majitel mnoha tzv. studentskych kont - prece jen, kazde ma jine vyhody a poplatky jsou nizke :) muzu srovnavat a musim rici, stoji to za houby, banky v CR ma jedine kredo: kdyz uz neumime poskytovat uvery podnikum tak, abychom na tom vydelali, tak aspon oskubeme klienty na poplatcich a nehoraznem urokovem diferencialu a nejvice ty drobne. a cim vetsi banka, tim horsi. zajimave je, jak rychle se tomu pristupu naucily pobocky zahranicnich bank. i kdyz buhvi, jestli je to v zahranici lepsi, americane taky nadavaji na tu svoji bank of america kudy chodi...

  • 23. 5. 2002 13:29

    Lubor Kolar (neregistrovaný)

    Jako na potvoru jsem byl vcera vecer na klientskem centru na Vaclavaku
    v Praze a od pokladny slysim rozhovor. Jak bance zalezi na zakaznikovi
    si z toho muze kazdy odvodit sam:


    Zakaznik(Z): Dobry den, rad bych si vybral cely muj Euro ucet, mam
    tam 150 Euro.
    Bankerka(B): To nepujde, protoze poplatek za vyber je 1.63 Euro a
    my mince nevyplacime.
    Z: Jak to? Mel jsem tam 147.5 Euro a pani na pokladne mi rekla, ze
    tam musim jeste 2.5 Euro pridat, abych si to mohl cele vybrat. Tak
    jsem tam pridal 2.5 Euro, na poplatku za konverzi jste si nauctovali
    50 korun a ted mi rikate, ze si zase nemuzu nic vybrat?
    B: Ne, protoze tam je ten poplatek 1.63 Euro
    Z: Tak ja vam ho dam hotove, ja tu 1.63 Euro mam.
    B: To nejde, my mince nebereme.
    Z: No takze abych si pridal na ucet 1.63 Euro, to mne bude stat zase
    dalsich 50Kc na poplatku za konverzi?
    B: Ano.
    Z: Ale si snad delate legraci, ta pani mi tvrdila, ze kdyz si to
    navysim na 150Euro, tak si to budu moc vybrat!
    B: Ktera pani, tak z pokladny? To jste si asi nerozumeli.
    Z: Jak 'nerozumeli', ta pani mi to presne takhle rekla.
    B: No tak to je mi lito, ona asi zapomela na ten poplatek za vyber.
    Z: Takze diky blbe informaci od pani z pokladny zaplatim za dve konverze
    pres 100Kc jen na konverznim poplatku?
    B: Ano.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).