Novy pristup eBanky me privedl k tomu, ze jsem po temer 4 letech, co jsem mel u ni ucet, dosel k rozhodnuti ucet zrusit. Ucinil jsem tak min. patek. Hlavnim duvodem bylo vyrazene zdrazeni sluzeb. To by me jeste tolik nevadilo, jako zpusob provedeni. O nicem jsem nevedel a kdyz jsem sledoval vyuctovani sluzeb, nestacil jsem se divit. Navic jsem zjistil, ze me eBanka priradila novy cenovy program. Dopad pro me: napr. zvyseni ceny za jednu platbu, kterou jsem ucinil ze 2Kc na 8Kc. Zajimava progrese ceny. To same plati, kdyz vam prijdou penize na ucet. Je pravda, ze eBanka ma nekolik cenovych programu, kde podle mesicniho pausalu se odviji cena za jednotlivou polozku. Ale to me jiz vubec nezajimalo. Pristup me natolik vytocil, ze jsem se behem par vterin rozhodl skoncovat se sluzbami eBanky. Samotny proces ukonceni me jenom utvrdil v tom, ze delam dobre. Pro ilustraci. Na Klienstkem centru Vaclavske namesti jsem cekal 30 minut. To by nic neznamenalo, kdyby tam nesedeli 2 bankeri, kteri ocividne nic nedelali. Samotne zruseni trvalo 5 minut, ale dotycny banker se ani nezeptal, proc jsem se rozhodl ukoncit vedeni uctu. Kdyz porovnam dnesni pristup lidi z banky s rokem 1998 kdy jsem si sluzbu zakladal, tak to jde rapidne dolu. Ale ceny ...:-)
Dobrý den,
možná Vás potěším, možná zklamu. Ale ono si člověk asi nevybere. Já jsem podobně zkoncoval s účtem u Raiffeisen Bank. Pořád se ještě domnívám, že "ve světě (v republice)", kde je "jedna banka lepší než druhá", má eBanka své příznivce. Já osobně ji stále považuji za nejlepší, ale nikomu tento názor nevnucuji.
To jsem si temer 4 roky take myslel. Ale soubezne jsem s eBankou pouzival 2 roky take konkurencni banku. A dospel jsem k nazoru, ze za sve penize dostanu pro me stejnou sluzbu i jinde. P.S. A jen pro zajimavost. Nejdele v rade jsem stal v eBance, a to jsem tam chodil jen pro obmenu karty nebo pak pri zruseni uctu.